News:

No significant change

Main Menu

HGB LAN'et

Started by Assassin, February 23, 2003, 17:28:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Assassin

Jag vill tacka allt trevligt folk som lärde en tips och tricks i Falcon 4.0. Nu har man ju en 100% ökning i Campaign & Multiplayer efficiency. ;) Särskilt tack till Bax, Zebra & Maverick för att guida en igenom uppdragen och tack till alla andra för att vi hade en så förmårrat rolig helg. :D  Nu är man ju beroende av dagligt F4 flygande... ;)

Säg bara till när vi ska LAN'a igen, detta var det roligaste LAN jag varit på hittils.

/Assassin signing off, med 6 tomma AMRAAM racks.. :D

(och här är länken jag nämnde för några F4 cockpit byggare: http://home.att.net/~sfinger/f16.html)
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Maverix

Kul att du är "triggad" nu Assassin:D  välommen in i Falcons värld roligt att träffa er alla.

Maverix

Andreas

Ja hela LANet var en 10-poängare från min synvinkel! :)
Ser fram mot nästa gång.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

SledgeHammer

Nå? När kommer den utförliga rapporten då? =)
Mvh  - Stefan -

Lupson

LAN:et var kanon! Speciellt tack till Maverix, Zebra och Andreas som ordnat allt perfekt, och till alla andra piloter! Jag kommer skriva lite utförligare om mina intryck senare då jag fixat till lite screenshots och sånt.

/Lupson
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Assassin

Skulle ni som tog fotos med digitalkameran kunna lägga upp dem på nätet senare? vore kul att ha något visuellt minne av LAN'et. ;) Jag glömde i stridens hetta att ta screenshots också (förutom på vår fina F-16 uppställning) så lite sådana bilder vore trevligt det med.

(och ni som kanske vill ha Amiga emulatorn med Falcon eller Gunship 2000 osv, bara PM'a mig så kan jag maila en setup till er.)
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Andreas

Lupson> Det är Zebra och Maverix som ska ha credit för ett lyckat LAN, jag var bara deltagare, men njöt likaså för fullt hela tiden. :D
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

japp det var hur kul som helst tack till Zebra och Maverix och självklart ni andra också!
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst