News:

No significant change

Main Menu

HGB LAN'et

Started by Assassin, February 23, 2003, 17:28:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zebra

Jaha,, då sitter man framför burken igen... :)  Trodde att jag skulle ta det lugnt efter en intensiv helg, men ack vad jag bedrog mig.  
Vill börja med att tacka alla ni som hittade till Hbg denna helg. Tänk vilken skillnad mot förra året då det tekniska havererade. Det var kanon att träffa såväl nya som bekanta ansikten. Kul att Halmstads-gänget tittade förbi. (Red one, Swebeast, Hotshot mfl.)

Jag tror inte att det är omöjligt att bryta 16 pers-vallen på samma lan under året.

Man är lite sliten man samtidigt så har man fått blodad tand. Ser fram emot att få fortsätta på kampanjen som vi påbörjade. Dag två och endast tre fiende-baser kvar som är aktiva. Mer info. är på väg.....

Ni som väntar på en debrief. Den kommer. Jag tror att Ctrl skulle ta och skriva en del men kanske inte ikväll eftersom han förmodligen precis har kommit fram till S-holm. ,,,, stackare....

Ha det gott för nu sover jag redan...

z.

Andreas

Tyvärr så är Kina på väg in i Nordkorea... men som sagt en blodad tand kan göra mycket. Nu ska dom små liven få :)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

tittade förresten på filmen med den röda attackviggen nyss och zebra såg rätt det skymtar förbi en Tornado :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

RedOne/ zalzam

Tack för ett trevlig mottagande när vi från Halmstad kom på besök!!
Det var full fart på Alla gubbarna (även du Obizzz får vara gubbe
:D ) när vi var där.
Hoppas att nästa LAN kan bli i Halmstad, när i tid återkommer vi med.
Vi skall sätta oss med denna enorma kompetens som HBG- gänget visade/har, för att försöka lära oss inför nästa LAN.

ââ,¬ÂIn shalaââ,¬Â ;)

/L
------------------------

Lasse Sandberg

Obizzz

har lite screenshots slänger upp dem imorrn när jag orkat komprimera dem lite
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

Obizzz

ähh man får väl inte vara så lat då här kommer mina screenshots

http://ronin.redback.inficad.com/Obizzz/Sites/hbg_feb_2003/

en som kan vara värd att titta på är den här eller hur Bax? ;)

http://ronin.redback.inficad.com/Obizzz/Sites/hbg_feb_2003/5%20agm88%20at%20Obizzz.jpg
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

Fozz

Jag vill också passa på o tacka för denna förbannad trevliga helgen!
Jag är glad att jag lyckades närvara iaf fredag o lördag. Hoppas söndagen blev minst lika bra för er.
Alla generaliserar...

Andreas

QuoteOriginally posted by Obizzz
            tittade förresten på filmen med den röda attackviggen nyss och zebra såg rätt det skymtar förbi en Tornado :)

Nu har jag också sett den :D
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO