News:

No significant change

Main Menu

SLUTLIG INFO LAN-HELSINBORG 21-23 FEB.

Started by zebra, February 17, 2003, 17:15:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zebra

Assassin: Hade jag vetat att jag hade tid så skulle jag själv ha hämtat dig.Men jag är rädd för att tiden inte räcker till. Vi kommer att rotera när det gäller sovandet  i lokalen. Två pers per natt får sova där.
Man har nu lärt känna de flesta av de som kommer så jag är inte orolig för att vi ska råka ut för samma sak som gjort tidigare. Det är bra folk som kommer. Men jag förstår din oro.

Prata med Bax, som sagt. Vad jag vet så sover han hemma. Han brukade åka lite tidigare senast så jag tror att han gör det samma i år också. Att sova i i Hbg ger dig lite  mer flygande och tid till sömn. Detta istället för att du ska behöva pendla. Men visst är det skönt att sova i sin säng.

Visst ska det bli kul till helgen. Vi håller på som bäst med att fixa det sista inför fredagen. Lite verktyg som ska hjälpa oss i planeringen. Allt för att bli effektiva mellan de olika uppdragen.

z. :p

zebra

Ctrl: Du får inte skrämma den gamle polis-farbrorn som bodde ovanför.... :D

z.

zebra

Ctrl: Helt ok. Men annars kan ju alltid ngn annan få sova i den en natt. Vill du inte duscha eller så????

z.

zebra

Ctrl: Han bor inte kvar på samma gård så det blir i längsta laget om man ska gå dit.
För den som sover i lokalen men gärna vill ha en dusch så fixar vi det hemma hos ngn av oss. Det är lugnt.

z.

Horizon

Lupson:>> Jag tror inte att vi kan få med någon mer utrustning än det allra nödvändigaste i min bil. Det är ju en Nissan Sunny vettu ... ;)

zebra:>> Betalning är ordnat. Fyra kontrakt på kaviartuber är tagna för din räkning. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

zebra

Hårizonten: Kanon,,, då ror jag i land med budgeten...:p

z.

Horizon

Precis, nu behöver du inte jobba mer förrän till hösten. :)

Verkar inte som det blir något flygande ikväll. Jag är lite trött i kroppen efter all träning. Måste nog sova lite på saken. :-/
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

zebra

Helt ok för mig. Jag fastnade i Excel och håller på att göra en liten kul
"Inteligence-priority list" inför helgens planerande. Tänkte att den skulle hjälpa oss att organisera vår planering vid val av mål. Vill minnas att det kan ta en stund att få till en planering. Särskilt om vi blir 10 "kockar". :)

z.