News:

No significant change

Main Menu

SLUTLIG INFO LAN-HELSINBORG 21-23 FEB.

Started by zebra, February 17, 2003, 17:15:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zebra

Då så gott folk,,,

Då var det dags igen för oss flyg-freaks att mötas. Jag tänkte ge er en sista uppdatering och vad som gäller beträffande tider mm.

From 16.00 på fredag så kommer antingen jag eller Boban (eller båda) att finnas på plats i lokalen.
Adressen är Tranemansgatan 2 Ring mig på mobilen för att bli guidad 070-625 78 77.

Jag utgår ifrån att de flesta av oss kommer redan på fredag. Så vitt jag vet så är det bara Bax som dyker upp på lördag. (Stämmer det,,, Bax???) Är det någon mer som inte dyker upp på fredag så kan ni väl maila mig så att vi vet. Synd att sitta o vänta i onödan.  

Frukost kommer att vara fixat och stämmer det så är det bara Bax som står över ätandet. Kommer inte ihåg om det var någon mer som stod över men det löser sig nog.

Övrig mat blir efter eget önskemål då det finns affär och pizza mm i närheten.

Kom ihåg utr.-listan.
Logi går vi igenom när vi samlats på fredagen.

Ekonomi: Gör vi upp på fredag kväll (så att man slipper tänka på det under helgen) 50 kr/pers för lokalhyran och sedan delar vi, som äter, på frukost-kontot.


Status är följande säkra:

Ctrl
Horizon
Zebra
Maverix
Bax (lör-sön)
Obizz
Passer (Jörgen)
Assassin
Fozz
Phoenix
Lupson

Totalt. 11 pers. :p

Detta ser mycket lovande ut för en lyckad helg.
Boban o jag spenderade fredagskvällen 19.30-02.00 med att planera den första striken.... Det ska bli kul att se om det går vägen. Vi kommer inte att lägga ut den på nätet förns efter helgen så att alla andra kan se den tillsammans med en de-briefing.

Skulle någon undra något så är det bara att fortsätta på den här topicen. Det går också bra att ringa/maila mig.

Vi ses snart gubbar...

Välkomna till "Sundets Pärla"

zebra o Maverix

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Fozz

Alla generaliserar...


zebra

Hallå där,,, man kan tro att det är nått d-vla bög-konvent på gång.....:D
Ni får väl fortfarande komma bara ni ger tusan i min sticka......

z.

Horizon

Jag tar med min en Archer. Ingen går säker, kom ihåg det! :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

Jag "kräver" en redig artikel efter detta Swedish Tiger Meet numero 2?, gärna med bilder på pojkarna? Lycka till och ha det så roligt! Ser också gärna nån form av statistik från uppdragen, vem som blev nerskjuten flest/minst gånger etc :)

Nån måste ju utses till Top Gun ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Horizon

Peruken sitter redan gjuten på Mavvies och ctrls huvuden. Top Gun blir zebra. Bilder kommer. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Fozz

Alla generaliserar...