News:

No significant change

Main Menu

SLUTLIG INFO LAN-HELSINBORG 21-23 FEB.

Started by zebra, February 17, 2003, 17:15:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

zebra

Inga problem. Jag har en extramadrass för den som sover över.

z.


Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

zebra

Kör försiktigt gubbar.....
Vi ses ikväll.

sandro

RedOne/ zalzam

Jag undrar om det kan gå för sig att man kommer för att titta på denna underbara händelse som kommer att gå av stapel till helgen. Om det finns en möjlighet så hade jag tänkt att komma på lördag förmiddag på besökââ,¬Â¦ hoppas  :p  :-OO
------------------------

Lasse Sandberg

zebra

Det är givet att du kan titta in. :)
Men jag tycker det är ännu bättre om du tar med dig din maskin och är med...;) Även för bara några timmar.
Ring om du inte hittar. 070-625 78 77

z.

Andreas

Dags att börja plocka ner datorn i beståndsdelar igen.
Tillbaka på söndag em./kväll.

;)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Fozz

Tjo, nu blev iaf jag förvirrad!
Enligt en karta jag hittade i nån av LAN trådarna här, så skulle lokalen ligga borta vid Ramlösa. Men enligt gulasidorna så ligger det vid Söder.
Men jag antar att Gula sidorna har rätt, så jag sticker till Tranemansgatan 2 om 1 timme eller så. Måste jobba lite till. :(


Alla generaliserar...