News:

No significant change

Main Menu

Nosi Official Calendar 2003

Started by griffin, January 13, 2003, 16:51:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

griffin

Inspirerad av en tråd har jag nu slafsat ihop Nosigs egna desktop kalender. Finns i med militärt resp civilt motiv och inga fåniga lågupplösta bilder, 1600x1200 rätt och slätt.

Vill ni ha andra upplösningar (så ni slipper konstiga artefakter på texten om ni skalar ned) så säg till, har automatiserat det hyfsat bra....

Har ni önskemål om motiv för kommande månader säg till, likaså önskemål/åsikter om utseendet i övrigt :)

Sist, bilderna är på 1M styck (jpg utan loss) och jag har 5M quota. Nån som vill hosta dem, om de nu är av intresse? I annat fall kommer jag ersätta januaris bilder med februari när det är dax.

Så... kalenderbildera:

http://w1.111.telia.com/~u11119893/NosigCalendar/Nosig_Civil_2003-01_1600x1200.jpg
http://w1.111.telia.com/~u11119893/NosigCalendar/Nosig_Military_2003-01_1600x1200.jpg

mvh Griffin
snappahead

Horizon

Lysande Jens! :)

Jag har nu den militära versionen som skrivbordsbild. Linda jublar också... inte... :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

kul :)

hon får vänta med sin bild på en kattunge till nästa år? ;)
snappahead

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

Hmmm, de gick utmärkt att skriva ut med. Synd att vi bara kan skriva ut A4 på vår färglaser :D
snappahead

Obizzz

snyggt mer sånt kan kanske hosta dem sen men det är lite drygt o ladda upp dem med modem bara :/
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

Hehe, there's more from where that came from!

ctrl: Och javisst, jag skulle kunna köra på enbart snygga gripen bilder... har nog nån enligt önskemål... noterat :)
snappahead

Weas

Hah! :p
Nu börjar det likna nåt, egen kalender o allt!

Mer initiativ!!!
Nordic Simulator Group
www.nosig.se