News:

No significant change

Main Menu

Julklappar...

Started by Dubble0zero, December 17, 2002, 18:21:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dubble0zero

Ja, det här är egentligen en välldigt dum fråga i det här forumet, men i alla fall.... Borde man önska sig F4 i julklapp... alltså, hur bra är det, är det bra som spel eller flygsimulator... är det nåt att skaffa nu, eller kommer det snart nåt bättre att satsa på... och inte för att det spelar nån roll men av ren nyfikenhet, hur gammalt är det?
...000... =)

Andreas

KÖP! :)
Finns på Software Express för 279 pix (tror det var nere runt 150 kr tidigare men verkar ha stigit pga ökad efterfrågan...).
Art.nr: 31501219.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Clark

Angånde dess ålder är det från 1998, men det har uppdaterats med tiden, så åldern är absolut ingen faktor. Så köp!

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

griffin

Inge n fråga är för dum för det här forumet :) Och finns det nån sån håller jag på att ta reda på vilken, så det är lugnt! :D

Falcon 4 kan rekommenderas starkt om du vill ha en flygSimulator. Som sagt, 98 i all ära men den spöar det mesta fortfarande pga en aktiv community... Precis som Clark säger.

Griffin
snappahead

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

granQ

tanka...

köp lo-mac så har du ett gott vin som åldras i stället för köpa falcon och halsa för det inte ska bli vinäger.., (fiffiga granQ slår till igen ;)
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

Horizon

Ja just det granQ. Säg till honom att köpa LOMAC. Var kan jag hitta det lagom till jul förresten?  ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Dubble0zero

Ja, ni är ju rätt eniga, det hade jag i och för sig trott men...:)

Lo-mac det är ett nytt spel va, är det en konkurent till F4, eller möligtvis ett kompliment...;)
Är det värt att köpa F4 nu och kanske Lo-mac senare eller är det bättre att köpa lo-mac direkt och strunta i F4...

(ok, det där sista kommer att väcka starka känslor...:-OO )
...000... =)