News:

No significant change

Main Menu

Julklappar...

Started by Dubble0zero, December 17, 2002, 18:21:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Ickx

Jag beslutade mig för Falcon och beställde det från Software Express som det tippsades om tidigt i tråden. Tyvärr ser jag att det nu kommit ett mail där det står att dom inte längre har spelet och aldrig mer kommer att ha det. Finns det något annant ställe som kan tänkas ha det?

Ickx

Jag bor i Linköping

Jag såg förresten att Falcon finns på amazon men bara för leverans i USA :/

zak

Kort fråga.
Vad är LOMAC?
Mvh zak

Phlerp

LOMAC står för Lock On Modern Air Combat och är namnet på nästa simulator i flanker-serien. I princip skulle man kunna kalla den Flanker 3, men eftersom man kommer att kunna flyga andra plan också så skulle det kännas lite konstigt.

Ta en titt här för mer info: http://www.lo-mac.com

Obizzz

lo-mac kommer att släppas under sommaren 2003 så det är ett tag till...
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

zak

Tack Phlerp och Obizzz för de snabba svaren.
Trodde att LOMAC möjligen kunde vara
Lockheed MartinÃ,´s F16/PC CD som Software Express
har under kommande spel. Eftersom det tydligen inte
är så, vad är då Lockheed MartinÃ,´s F16?
Mvh zak

Phlerp

Ingen aning faktiskt... Skulle kunna tänka mig att det kan vara en kommande add on till FS2002. Tycker att man borde hört talas om det om någon höll på med en helt ny simulator.

Andreas

QuoteOriginally posted by Ickx
            Jag beslutade mig för Falcon och beställde det från Software Express som det tippsades om tidigt i tråden. Tyvärr ser jag att det nu kommit ett mail där det står att dom inte längre har spelet och aldrig mer kommer att ha det. Finns det något annant ställe som kan tänkas ha det?

Det var konstigt eftersom det fortfarande finns listat där!
Artikelnummer: 31501219
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO