News:

No significant change

Main Menu

LAN-träff

Started by zebra, December 07, 2002, 15:04:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

zebra

Nu fan är det dags för lite action igen. Är det ingen som är sugen på en träff framöver?
Skulle vara kul om vi kunde få ihop 8-10 pers som är sugna på att köra F4 från fredag till söndag.
Med oss i bagaget har vi erfarenheterna från tidigare LANs så det ska väl kunna fungera bra.
Min fråga är om något intresse finns för ett LAN i februari. Har någon förslag på var vi kan vara eller att någon  kan tänka sig att hålla i kalaset?

Vi i Hbg kan tänkas att köra en repris men vi vet också att det blir långt att resa för en del.
Om man kunde få till något mer centralt så skulle det vara det bästa.

Tyck till gubbar så kör vi igång. Tiden tickar och snart är det vår....

Sandro:p

SledgeHammer

Mellandagarna är jag uppbokad på lite seriös action i byggnad 51 på gammla I2 så det är en dålig tidpunkt.

Och med era erfarenheter av krångel i bagaget så vet jag inte om det är nån bra idé att ha med er... ;-) 8-)

Skämt åsido. Jag har funderat och spanat ett tag och det är möjligt att jag kan ro ihop någonting. Vet dock inte om det går i februari.
Mvh  - Stefan -

SledgeHammer

Och om någon är sugen på ett miniKVÄK (!) så är det bara att hojta. Med lite framförhållning så finns det möjlighet de flesta helger. 3st kan man nog knöka in här =)
Mvh  - Stefan -

Obizzz

ett riktigt storkväk med många nosigmedlemmar skulle ju vara skitkul dock lite jobbigt att arrangera dock :/
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

Sandro:>> You are my MAN! Jag vill vara med! *dansar och viftar med händerna över huvudet* :p

Jag säger som ctrl. Det spelar ingen roll var vi håller hus, jag kommer i min lilla Nissan ändå. :)

Angående tid och plats: Jag tycker att januari/februari låter bra, och jag är gärna med och fixar. Jag vet tyvärr ingen bra plats i närheten av mig där vi kan vara, men om det skulle vara så att ni kan tänka er att hålla nästa KVÄK i samma lokal som förra gången, så kommer jag gärna ner i förväg och hjälper till med förberedelserna!

HURRA för ett nytt KVÄK! :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

Saknar möjlighet till transport så jag röstar på Hbg. :)
Har en ny burk nu också så jag kanske kan delta aktivt i nästa LAN.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Bax

Jag är med - iochmed INTELÃ,´s nya chip 7205 så känns det motiverat att köpa ny burk nu:)
Jag är skåning nu så Hbg passar utmärkt !

(hinner nog inte få klar min cockpit panel dock....)

Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Obizzz

Jag kan nog tänka mig att åka lite vartsomhelst så länge det ligger någonstans i södra delen av sverige
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst