News:

No significant change

Main Menu

LAN-träff

Started by zebra, December 07, 2002, 15:04:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Weas

Va?? Vem sa nåt om mig?? Vaddå??? ;)

Jag börjar komma tillbaka nu efter allt som hänt, efter inflyttningen så har jag legat lågt med jobbandet här, men nu är jag snart klar med min flygarhörna i källaren :)

Upp till 8 pers kan vara möjligt att LAN här, men 6 är nog mer comfortabelt.

Jag åker järna ner till Helsingborg.

Som ni vet är jag ringrostig i Falcon nuförtiden, funkar det utan CTDÃ,´s? SKulle vara roligt att flyga ikväll, men patcharna är inte i ordning.

Kanske tittar in på teamsound i alla fall. SKall flytta ner datorn i flygarrummet idag med så jag har att göra ändå...

Hörs!
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

Obizzz

flygarrumet är det lika spännade som det låter? lol
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Bax

Göteborgs träffen i somras var guld - datorerna var kanon, inga problem där.
Vad  jag minns så var vi befriade från CTDÃ,´s - kanske berodde på att alla körde W2000 och att nätverket var stabilt och inkört.
Vi flög så mycket vi orkade och hoppade in och ut ur pågående uppdrag utan några problem :)
Falcon kändes som en ny sim - jag åker gärna till Götet igen :D
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

zebra

Låter som om Gbg är ett bra alternativ. Hur ser det ut med stöld-säkerhet och övernattning? Grejar ni att ha oss där i februari.

Z.

zebra

QuoteOriginally posted by ctrl

mmm, ja GTB var riktigt bra, inget hårdvarustrul alls :)

Tja,, skulle tro att de mesta problemen i Helsingborg berodde på en icke fungerande version av SP1-2. Sedan var det ju ett par herrar som hade mixtrat med sina maskiner tyvärr. Nu är det knappast några problem med sådant.

Så,,,, mina herrar. Är det Gbg som gäller? I så fall vill jag se lite aktion och att det blir  spikat en helg i februari. Är det ok?  Hur löser vi det med husrum mm?

z.

Lupson

Fluff, Baloo, Phlerp och jag diskuterade LAN igår och vi är allihopa sugna någon gång i början av nästa år. Eftersom de tre musketörerna ovan är de som har inflytandet på institutionen (jag är bara vanlig student) får dom väl svara för upplägget, men det vi diskuterade igår var att lägga beslag på den s.k. Viktoriasalen (där vi kollade film i somras för Er som var med) en helg.

Ledartrojkan får ta över härifrån - men jag kan säkert inkvartera en liten person eller två i min minimala lägenhet ifall det behövs.

/Lupson
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

zebra

Låter bra. Fortsättning följer mao.

z.

Horizon

Skulle det vara så att det blir här i Gbg, så kan två personer slagga hos mig (på liggunderlag/luftmadrass/tältsäng (jag ska bara fråga Linda först... :) )). Jag bor inte särskilt centralt, men det kanske kvittar när det bara handlar om att sova en stund. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names