News:

No significant change

Main Menu

LAN-träff

Started by zebra, December 07, 2002, 15:04:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maverix

Det lutar åt HBG, men ett svar från Weas skulle vara bra.

Maverix

:-Z

Horizon

Maverix:>> Har du fortfarande tillgång till den fina lokalen vi använde i våras? Man fick verkligen den rätta "grytkänslan" där... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

zebra

Kul med en sådan respons.  Trodde att vi somnat ifrån :-Z helt o hållet.
Anledningen till att jag förordade februari var av eko-praktiska skäl.. Julen kostar på och om vi lägger lanet i början av februari så har alla (inkl. studenter) kanske fått balans på kontot.

Helsingborg är helt ok för oss här i södra delen och vi är några som kan fixa det hela så det är inga problem. Men låt oss först få en reaktion från Weas/Jönköping innan vi tar beslut. Men om det blir svårt för honom att fixa så tar jag och Mav hand om det hela. Givetvis så är all hjälp välkommen så tack "Hårizonten";)  för ditt erbjudande. Jag ber att få återkomma. Även om inte behovet av hjälp skulle finnas så är din uppenbarelse uppiggande i det kalla vinter-mörkret.

Fortsättning följer gubbar.... Apropå det,,, blir det någon söndagsflygning idag,
2002-12-08?

z.

zebra

QuoteOriginally posted by Andreas

Saknar möjlighet till transport så jag röstar på Hbg. :)
Har en ny burk nu också så jag kanske kan delta aktivt i nästa LAN.

Andreas... Skulle vi hamna  någon annnanstans så kan du givetvis hänga med mig och Mav......

z.:p

Lupson

Jag är också intresserad! För Er som var med och flög nere i Gbg i somras så minns ni ju att det var rätt käckt här - färdiga datorer, central lokal etc. Men jag tror det kan vara lurigt att arrangera något här under pågående termin. Vad tror ni, Phlerp, Fluff och Baloo?

Helsingborg/Stockholm/Jönköping etc. är inga problem för min del - vi blir säkert några från Gbg som kan samåka...
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Jag är faktiskt inte så sugen på att köra LAN på någon annan dator än min egen. _För_ många gånger har man fått en burk som trilskat och bråkat hela tiden. Drivrutiner som saknas och nackdelen att man ibland inte får använda sitt eget tangentbord och mus... :-/

Nä, jag vill ha min egen burk! :)

Edit: Jag kan inte vara med och köra F4 ikväll eftersom jag är ute ur staden. Väl mött nästa gång, eller på tisdag då vi kör OFP.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Fluff

Ja att låna viktoriasalen (rummet med projektorn) över en helg skall nog inte vara några problem. Håller med om att det är roligare om alla sitter i samma rum. Då kan man ju dessutom köra genomgångar och dylikt på projektorn (finns för övrigt en projektor till i det rummet nu).  Enda nackdelen med att sitta där är att då måste de flesta ta med sig egna datorer. De datorer som finns i huset är fastlåsta och larmade och väldigt bökiga att flytta. Skärmar är lite lättare, det kan vi nog skaka fram några.

/fluff
Odi profanum vulgus, et arceo

Obizzz

Skärmen är ju det som är värst o ta med sig så om det kan ordnas underlättar det ju en del...
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst