News:

No significant change

Main Menu

Utflykt till Linköping?

Started by griffin, December 03, 2002, 11:31:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Man kan ju alltid hoppas :)

Jag menar, man får ju prioritera!!! Ungen lär jag träffa tillräckligt ändå sen! :D

snappahead

Dubble0zero

Ja just ja... det var den här helgen ja...
Men vi får väl hitta ett annat datum...
...000... =)

Dubble0zero

jahopp, jag får väl försöka då...
Hur är det nästa lördag... den 3 maj... eller om tre veckor... den 17 maj (ingen norrman här va:))
Om två veckor går inte för mig... och nästa söndag går inte heller (då ska jag till globen och titta på paul McCartney;))...
...000... =)

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

ft

Den 3:e Maj är det invigning av något jag glömt vad det var med pompa och ståt hela dagen. Modellflyg, segelflyg och vad det var. Jag skall vara där.

/ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Åkte förbi Aerotech Telub utanför Arboga (eller var det Eskilstuna?) igår, och vad stod parkerat utanför en butik om inte en gammal sliten Mig-21! Mumma tyckte jag och terroriserade bilsällskapet med att köra lååååångsamt förbi medan jag studerade skapelsen. :D

Någon som vet hur den kom dit?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

på något slags transportfordon kanske? :p
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Dubble0zero

QuoteOriginally posted by Horizon

Åkte förbi Aerotech Telub utanför Arboga (eller var det Eskilstuna?) igår, och vad stod parkerat utanför en butik om inte en gammal sliten Mig-21! Mumma tyckte jag och terroriserade bilsällskapet med att köra lååååångsamt förbi medan jag studerade skapelsen. :D

Någon som vet hur den kom dit?

Det var utanför Överskottsbolaget i Arboga... den har stått där lääänge... Det trodde jag att ni flygintresserade visste... :p

Jag vet inte hur den kom dit, men det har nog säkert något med att ÖB att göra... (fast jag vet inte om de har kvar affären)
...000... =)