News:

No significant change

Main Menu

Utflykt till Linköping?

Started by griffin, December 03, 2002, 11:31:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Tänkte mest att någon kanske visste vem som köpte hem 21'an, och vem som äger den nu?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Clark

QuoteOriginally posted by Dubble0zero

Det var utanför Överskottsbolaget i Arboga... den har stått där lääänge... Det trodde jag att ni flygintresserade visste... :p

Jag vet inte hur den kom dit, men det har nog säkert något med att ÖB att göra... (fast jag vet inte om de har kvar affären)

Jaha, så det är ÖB som köpt den och släpat den dit? :D Är det därför försvaret har så dåligt med pengar? Därför att försvarsledningen köper skrotade ryska jaktplan?

Ok, jag ska sluta... förlåt... kunde inte låta bli...

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Dubble0zero

QuoteOriginally posted by Clark

QuoteOriginally posted by Dubble0zero

Det var utanför Överskottsbolaget i Arboga... den har stått där lääänge... Det trodde jag att ni flygintresserade visste... :p

Jag vet inte hur den kom dit, men det har nog säkert något med att ÖB att göra... (fast jag vet inte om de har kvar affären)

Jaha, så det är ÖB som köpt den och släpat den dit? :D Är det därför försvaret har så dåligt med pengar? Därför att försvarsledningen köper skrotade ryska jaktplan?

Ok, jag ska sluta... förlåt... kunde inte låta bli...

/C

Javisst är det så... Alla höga ämbetsmän i försvarsledningen vill väl ha ett alldeles eget begagnat ryskt jaktplan...

eller kankse inte...:-OO
...000... =)

ft

Nå, Mig-21 åsido...

Lör den 3 kl 12 Lars Agger, konstnären bakom utställningen, inviger Lättare än luft.
En vandringsutställning från Riksutställningar om drömmen att flyga. Under dagen finns varmluftsballong, segelflygplan, fallskärmshoppare m m på plats. Kl 14 Se fallskärmshoppare landa vid museet! (reservation för olämpligt väder). Museet öppet kl 11 - 16.

Motordag på Flygvapenmuseum! Lör 24 maj kl 10-17
Museiområdet kommer att fyllas av många mullrande motorer. Ta med en motor och du får fri entré.
Smakprov ur programmet: överflygning B17 och Saab Safir, modellmotorer, flygmotorer, tändkulemotorer, motorcyklar och bilar modell äldre, traktorer, motorutställning med museets motorer, guidade turer mm.
Mer detaljerat program för dagen kommer.

Vilka kommer vilken dag? Jag tänker vara där bägge dagarna.

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Dubble0zero

Både 3 och den 24 går bra för mig.... och som sagt den 17... men det kanske är roligare med utställningarna...
...000... =)

Assassin

heh, "ta med en motor och du får fri éntre" var ju bra.. Ta med er en sådan där liten minifläkt för 10 kr så har ni fixat éntren. :D

Själv kan jag inte följa med på något.. min *väntar fortfarande* X-45'a tog alla pengar jag kunde avvara. :(
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

ft

Dubbel-0,
hör av dig när du valt en dag.

Förmodligen ett misstag att lämna sitt nummer bland alla de här galningarna men...  070-333 05 75 :D

/ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

Motor? Jahapp... får väl gräva fram min gamla Pratt & Whitney J-58 ur garderoben då :D
snappahead