News:

No significant change

Main Menu

Utflykt till Linköping?

Started by griffin, December 03, 2002, 11:31:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Hehe...

Var på USS Intrepid (tror jag det heter), ett hangarfartyg omgjort till museum i New York. Kanske inte så många plan, men väl en av SR-71 prototyp och lite annat godis. :)

En annan favorit är ... hmm... vad det nu heter, flygmuseit utanför London. Wow.

Men lugn, Flygvapenmuseum har också en massa byggsatser ;) Och sist hade de turbinblad från Viggen för 10:-, fint å hänga i julgranen :D

Griffin
snappahead

Dubble0zero

Jag kom på här om dagen att dessa planer fanns, så jag undrar bara om vi fortfarande har planer på att åka, eller om det har runnit ut i sanden aldeles... det är ju vår, och nästan sommar nu, så det är väl dags snart... ;)
...000... =)

ft

Fortfarande på. Preliminärt tror jag 26/4 skulle fungera... om det inte är flygväder, såklart. ;)

/ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Dubble0zero

Jag vet inte att jag har några speciella planer 26/4 så det funkar nog...
...000... =)

griffin

Nej, det har inte runnit ut i sanden! Tiden går bara lite för fort!! ;)

26/4. Kan funka. Det beror på när flickvännen nedkommer med familjens  nästa medlem, är väl i de krokarna kan jag tänka. :D

Jag gör en bock i almanackan iaf så får vi se! Och ft, du får allt parkera  planet den dan oavsett väder. Eller så kan du ta med mig upp :p Nåja, det kanske finns tid både för nosigbesök och flygning för dig :)

Denna gång skall jag ta med så jag har pengar till souvernirshoppen, såg att de hade lite skojsigt mumsmums där... sist hade jag inte ens råd med ett fläktblad från en RM8, vad jag nu skulle med det till... fniss.

snappahead

Obizzz

hmm låter intressant fast är lite osäker på om jag kan den helgen :/
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Dubble0zero

...000... =)

ft

QuoteOriginally posted by griffin
26/4. Kan funka. Det beror på när flickvännen nedkommer med familjens  nästa medlem, är väl i de krokarna kan jag tänka. :D

Du tror inte hon skulle ha förståelse för om du faktiskt måste på FVM istället? ;)

/ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus