Debriefings från uppdrag på Gbg-servern

Started by Horizon, December 24, 2002, 11:24:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

weezer

FANTASTISK DEBRIEF CTRL!!:) :)

Det där var nog tamejfan det finaste jag läst se'n jag konfirnerades...
Tack för en trevlig afton och en fantastisk debrief!

Weezer
HOTAB - Hands On Throttle And Beer

Phlerp

fluff och jag var inne och rensade lite idag. Vi misslyckades totalt i våra försök att rensa i luften men på marken tog vi en hel del. Men det behövs ordentligt med hjälp nu. Dels har de nått ganska långt ner på östkusten, men framförallt så är de snart påväg in i Seoul österifrån. Nästan vid stadsgränsen står en T80-bataljon som vi reducerat kraftigt men som nog gärna tar lite till ;)

Horizon

Ojojoj, här behövs det en Horizont hör jag...

Inspirerad från min bok, skall jag genast ta itu med den lede fi. Starting from here, those DPRK bastards will eat nothing but dirt and gravel... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

Får tacka för ännu ett lärorikt uppdrag igår. Man märker inte sina brister lika lätt när man flyger själv som när man flyger online :-OO :p
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

RedOne/ zalzam

Tack all som var med på uppdraget i söndags :D
När det gäller radiopratet så håller jag med ctrl att det funkad MYCKET BRA ;)

En liten fundering om det med olika kanaler när vi flyger:
Jag tro att det finns en vinnst att alla som har samma målområde finns på samma kanal. Det kan bli mycket prat
(även om vi all i söndags skötte oss exenplariskt :D :D )
på kanalen men det finns överspillningsinfo som är värdefull för alla i området att få del av.

Detta fodrar att alla är "stringenta" i sitt andvändande av RA, men det finns kanske en liten anknytning till vekligheten  :p

/Lasse
------------------------

Lasse Sandberg

zebra

Ska flyga lite under helgen.... Någon sugen på att hänga på???

z.