Debriefings från uppdrag på Gbg-servern

Started by Horizon, December 24, 2002, 11:24:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BEQ

Jag ska också försöka att titta in under kvällen.

/BEQ

weezer

Ännu en Katastrof för Weezer....
Den tekniska detaljen -Cougar config, slitsäkra headset sladdar mm, har visat sig INTE lysa med vänlighet åt mitt håll..Satt som bäst och pillade på switchar i min cockpit och skulle bara sträcka mig efter en penna när det sade SNÄPP!! och jag på ett lite otrevligt sätt blev påmind om att jag hade ett headset på min jässa. Med lurarna på huvudet och ena änden av sladden dinglandes nedför min arm, infann sig en viss panik! Att i detta läge tänka rationelt var uteslutet, reptilfunktionerna i hjärnan skrek GRANNEN!! Förnuftet försökte säga -Meddela dina vänner online via chatten att du springer till grannen...reptilfunktionen skrek SPRING!!! Tyvärr var inte min kropp så snabb som min reptil hade tänkt sig, så jag missade min flight och ber alla som satt och väntade om ursäkt. Jag springer och köper ett nytt headset imorron, och hoppas det går bättre nästa gång. Det var kul att agera AWACS och hoppas det var till någon hjälp för någon.

Vi ses igen...
Weezer :)
HOTAB - Hands On Throttle And Beer

Horizon

Ingen fara på taket, Weezer. Vi gav dig några minuter, sen lyfte vi. :)

Tack till BEQ, ctrl, Red One och Weezer för en kanonflygning! Jäklar vad vi tvålade till dem i A-A uppdraget! :D

Uslingarna skall lära sig sin plats! Nästa gång tar vi ner deras SU-27'or på marken också... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Öh, skriv den här istället för att länka till din egen sida din skurk. Jag orkar inte sitta och leta efter den. :D

weezer

Var in i går kväll och decimerade antalet Fi:s Mig-21 / 23....Med viss skicklighet lyckades jag även med konststycket att visuellt Övertyga mig själv att en F-4 var en Mig, samt att plantera en "heater" i baken på denna, med högljudd krigsrätt och omedelbart utegångsförbud till följd..

Frid och fröjd,
Weezer

Horizon

Ja ja, det var i alla fall en bra debrief. Tack för den! :)

Skulle vara kul om någon mer kunde lära sig att spela in radiosnacket över TS, så som Maverix brukar göra. Själv har jag inte en aning hur det går till.

Horizon

lol@weezer :p

Du har väl läst tidigare i den här tråden att jag har gjort samma sak som dig? Visst är F-4 väldigt lik en Mig-21 på lite avstånd!?

Dessutom ryker de lika bra båda två... :)

weezer

Det är så lätt hänt i stridens hetta, att ens SA blir lite vriden...allt som ryker grått och svart är fientligt....naturligtvis INTE!! men det är lätt hänt..:)