News:

No significant change

Main Menu

Flaming cliffs köpes

Started by Sticky, July 28, 2006, 21:06:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mupp

Min brännare är lite skum i speldatorn, men det vet jag inte när det började, om det var före eller efter SF. I övrigt har jag inte haft ett enda problem med den datorn som ens i paranioda nödfall kan härledas till SF. Observera dock att jag säger speldatorn, för det är viktigt. Jag skulle aldrig nånsin vilja blanda spel med viktiga program eller data på en dator innehållande windows. Jag hade så för länge sen, men jag går aldrig tillbaka. Jag inser att det finns praktiska och ekonomiska skäl som talar emot, jag anser att det är värt det. Jag anser även att FC (och förhoppningsvis BS, dock inte SH3) är värt lite krångel. Visst är det fint med principer, men jag spar dom till andra, lite mer akuta tillfällen (två av dom viktigaste kampanjerna just nu är Hata HipHop och Skäll På Alla Som Inte Kan Skilja På Dator Och Data, Om Inte Starka Skäl Som Talar Emot Finnes).

Swebeast


Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Jotte

Jaså, de rufflarna finns kvar ännu.....

Swebeast

Fick Flaming Cliffs i posten igår....otroligt roligt med skademoduleringen när man brakar in med vingen i ett hus :)

Ska testa mer....

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC