Lan Fagerhult 2005

Started by Rivvern_, April 04, 2005, 20:21:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lan Fagerhult 2005

5-8 Maj
0 (0%)
12-15 Maj
0 (0%)
19-22 Maj
2 (18.2%)
26-29 Maj
0 (0%)
3-6 Juni (6/6 är röd dag)
3 (27.3%)
9-12 Juni
1 (9.1%)
16-19 Juni
0 (0%)
23-26 Juni
0 (0%)
Kan inte något av dessa datum.
5 (45.5%)
Hellre innan maj. (April)
0 (0%)

Total Members Voted: 11

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Control87th


Vad jag speciellt minns från den diskussionen var att jag var nästan ensam om att tycka att huvudsyftet med NOSIG och forumet är att hitta andra att spela online och på LAN med.


Du är inte ensam om att tycka att det är det primära med NOSIG.. Om jag nu får dela med mig min åsikt även fast jag bara har varit med i drygt 1 år.



Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Dubble0zero

Jag får väl uttrycka mig så att mitt primära ställe att hitta folk för online lir och LAN är NOSIG forumet, dock så använder jag forumet till mycket annat också... :)
...000... =)

Rivvern_


Lupson

Tackar Rivvern för initiativet! Jag hade väl dykt upp i vilket fall som helst, men givetvis är det roligare desto fler vi är. Det blir att ta nya tag framåt sensommaren.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Mupp

Ujuj, och här satt jag och skrev inget! Jag skulle också vilja ge RedRiver en platonisk klapp på axeln för initiativet, orsaken till att jag inte svarade var lite samma som Horizon, jag tyckte/trodde det skulle dra ner stämningen att bara säga att jag inte kommer. Men bättring skall göras till nästa gång (kanske till och med vågar komma då?), så det så.

Rivvern_

Jag vill tacka alla som tackat mig..   :D :D :D
Får väl trösta mig med att det fanns intresse över huvud taget.
När fok börjar bli sugna på lan så finns ju möjligheten för det här! Kom ihåg det!

Mr Jim

Jag är alltid sugen på LAN speciellt nu när man har en bärbar skönhet, men saken är ju fortfarande den för min del att jag bor i Umeå, tidsmässigt har jag det tufft då vi startat aktiebolag nyligen och att jag pluggar samtidigt men pengarna är inte det stora problemet längre då snarare tillgången till fritid för spel och annat.

Därför är spel under kontrollerade former nästan att föredra för mig då man kan planera in det bättre då jag gått och blivit en riktig kalendernisse.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com