Lan Fagerhult 2005

Started by Rivvern_, April 04, 2005, 20:21:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Lan Fagerhult 2005

5-8 Maj
0 (0%)
12-15 Maj
0 (0%)
19-22 Maj
2 (18.2%)
26-29 Maj
0 (0%)
3-6 Juni (6/6 är röd dag)
3 (27.3%)
9-12 Juni
1 (9.1%)
16-19 Juni
0 (0%)
23-26 Juni
0 (0%)
Kan inte något av dessa datum.
5 (45.5%)
Hellre innan maj. (April)
0 (0%)

Total Members Voted: 11

Rivvern_

Jag kan erbjuda följande.

Var:
En stormsäker konferanslokal, kök, matsal och ett till rum. Priset för detta ligger på 1500:-, Tor-Sön. Det är ju inga pengar om man blir mer än 10st. Det finns olika ljussättningar med dimmer. Det finns en scen också om någen är sugen på ett framträde. Här ligger Fagerhult

Mat:
I Habo 1 mil bort finns det en pizzeria som säkert är sugna på att köra ut så länge de får baka ett gäng pizzor. Och c:a 10 meter ifrån datorn finns en butik där man kan handla en mäng olika varor. I Rödån 5km bort finns en Sibylla kiosk. Där gör de svingoa hamburgare. Om vädret tillåter sticker vi upp på Hökensås och grillar ett par korvar på lördagkvällen.

Sova?, Gör man det på lan?:
Det blir sovsäckar och tältsängar. Jag har vad jag vet nu tillgång till 4 tältsängar. Kommer leta efter mer. De är tänkta till de äldre i första hand som blivit lika mjäkiga med åren. :P Alla tar med sitt eget efter behov och behag. Ni som har tältsänga och har möjlighet att ta med dessa kan ju säga till.

Aktiviteter:
Jag har inte kommit på något förutom en grillkväll med stora starka. Men de som är intresserade av något bör komma med förslag i tid. Det är ju inte så himla långt till Jönköping, Tidaholm, Hjo eller Habo. Finns det bara intresse för det så! Jag kanske kan anordna så de som vill får flyga lite modellflyg med dubbelkommando. Men det låter jag vara osagt.

När:

EDIT: Nu fastställer jag ett datum! 3-6/6. Ska det ske så sker det detta datumet.

Era Åsikter:
Skriv nu vad ni tycker. Jag vill höra Ja eller nej. När och hur. Och kolla efter någon aktivitet eller vad ni vill att jag ska kolla upp.

Intresserade:
RedRiver - Kan alla!  :P
Justin Case - Allt utom 4-8 Maj och 3-6 Juni
Griffin - Oklart
Control 87th - Kan 19-22 Maj, 26-29 Maj, 3-6 Juni
Lupson - 19-22 maj. Kan flera.
Vanheden - Kan 6 Juni. Nåt mer??
FT - Inte 6/5-22/5 men gärna nationaldagen.
Martin (En polare till RedRiver)
Marcus (Bror till RedRiver)
BAX

Anmälda:
Control
Dubble0zero
FT
Vanheden
Lupson
RedRiver
Justin Case


Justin Case

#1
Jag kan nog komma alla datum utom 5-8 maj och 3-6 juni då jag ska vara "segelflygledare"...kan behöva lift däremot, om inte mina föräldrar kan köra dit oss och skuttes föräldrar hämta oss?

bra att det finns förslag på platser lite närmre Lidköping, eftersom jag inte har (får ta) körtkort än så är transporten ett problem

griffin

Spontant: skitbra!

Jag måste göra en djupdykning i kalendern först, innan jag vågar säga något.

Som vanligt så om jag åker är det troligtvis med bil och då finns det plats för fler längs vägen.

Frågan är om skåningarna vågar sig upp så långt norrut...
snappahead

Control87th

De tre helger som fungerar bäst för mig är
19-22/5
26-29/5
3-6/6

Det vart som sagt lite tajt med tid. Om intresset/uppslutningen inte snabbt blir stor så tycker jag att vi direkt skall försöka hitta datum i slutet av sommaren...
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Rivvern_

Jag säger så.. Blir vi mer än 10st så tycker jag det är värt det. Så länge vi har ett fungerande nätverk och lite nya härliga uppdrag och övrigt.

Rivvern_

Om vi har lust att åka lite så har vi ju alltid Pansarmuseet i Axvall. En bit utanför skövde. Nära Varnhem.

Det rekommenderas varmt! :D

Lupson

Pansarmuseet är kanon!

Jag röstade på 19-22 maj, men jag kan nog flera av datumen.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Vanheden

#7
Låter som sagt kalas !! Kan med 95 % säkerhet den 6 juni... Vore ju skoj om vi kunde bli ett gäng. Och lite mer Ofp denna gång :D
/Vanheden