News:

No significant change

Main Menu

Lan Fagerhult 2005

Started by Rivvern_, April 04, 2005, 20:21:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lan Fagerhult 2005

5-8 Maj
0 (0%)
12-15 Maj
0 (0%)
19-22 Maj
2 (18.2%)
26-29 Maj
0 (0%)
3-6 Juni (6/6 är röd dag)
3 (27.3%)
9-12 Juni
1 (9.1%)
16-19 Juni
0 (0%)
23-26 Juni
0 (0%)
Kan inte något av dessa datum.
5 (45.5%)
Hellre innan maj. (April)
0 (0%)

Total Members Voted: 11

Control87th

Prelanmäler mig för kväll 3e / morgon 4e till kväll 6e (jag tar mao.. inte ledigt den 3e men kan säkert komma ifrån rätt tidigt.)

jg vill nog ha 12 på plats för att jag skall vara intresserad vilket innebär att minst 16 måste ha visat reelt intresse av att deltaga.

Jag kan ta med stora switchen... vill veta mer om uppslutning och intresse innan jag tar på mig att fixa Falcon. Jag kan göra ETT opf mission som använder sig av nosigpacket.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Bax

Hmmm.. vet av erfarenhet att just den perioden brukar vara stressig men jag skall kolla upp. Kan inte säga nått än men återkommer.
RedRiver: kul karta men vad är "Sköde" för stad ??
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Rivvern_

Jag såg det Bax. Jävla klåpare. :p

ft

Javadsjutton, klart man skall fira nationaldagen! Och helt klart värt en semesterdag så alla dagarna för mig.

Cirka tio pers är väl vad jag tycker det krävs för att vara värt. Jag kom på mig själv med att tycka att OFP var roligast sist, men kunde vi få igång Falcon vore det absolut guld. Lite SEOW skulle väl inte heller sitta fel... åsså får ratten hänga med den här gången också. Hur många veckor sa ni det var?

RedOne, ta nu chansen och åk. Jag har lärt mig både manöver och enskild ställning sen sist, nästan bara för att göra dig glad. :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Jompalainen

Tjohej!

Jag köper hus om ett par veckor och har häcken full med renovering och annat skoj under maj. Första helgen i juni skall jag på bröllop, dessutom arbetar jag varannan helg så det enda som funkar för mig är dessvärre vecka 23.

Ett besök på pansarmuséet låter helt kanon!! :D


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Jompalainen


            Tjohej!

Jag köper hus om ett par veckor och har häcken full med renovering och annat skoj under maj. Första helgen i juni skall jag på bröllop, dessutom arbetar jag varannan helg så det enda som funkar för mig är dessvärre vecka 23.

Ett besök på pansarmuséet låter helt kanon!! :D

Men jompa... Du är väl inte på bröllop hela helgen?? Vi håller ju på fre lör sön mån.. Jag har säkerligen en liten bror som vaktar din dator när du är borta..  ;)

Jompalainen

QuoteMen jompa... Du är väl inte på bröllop hela helgen?? Vi håller ju på fre lör sön mån.. Jag har säkerligen en liten bror som vaktar din dator när du är borta.. ;)

Det är min frus lillasyster som gifter sig, på Västkusten. Problemet är att det blir lite av släktträff också, så vi kommer att stanna där hela helgen för att hinna umgås.


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34

Vanheden

:p  GRÖNT LJUS :p... från fredag den 3/6... Jobbar till lunch men kan nog vara nere till 18 tiden... Håller med om att 10 pers bör vi ju iaf bli om vi ska kunna lira nått.
/Vanheden