Lan Fagerhult 2005

Started by Rivvern_, April 04, 2005, 20:21:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Lan Fagerhult 2005

5-8 Maj
0 (0%)
12-15 Maj
0 (0%)
19-22 Maj
2 (18.2%)
26-29 Maj
0 (0%)
3-6 Juni (6/6 är röd dag)
3 (27.3%)
9-12 Juni
1 (9.1%)
16-19 Juni
0 (0%)
23-26 Juni
0 (0%)
Kan inte något av dessa datum.
5 (45.5%)
Hellre innan maj. (April)
0 (0%)

Total Members Voted: 11

Control87th

Tja, intresset (för nått) verkar inte tillräckligt stort... Jag planerar för EAA fly-in på Barkaby 4-5 istället :)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



griffin

Jag är väldigt intresserad och personligen behöver jag inte många flygnördar omkring mig för att trivas. Fan, jag drar dit själv om det behövs RedRiver, så pimplar vi bärsa och flyger co-op.  :D

Dessvärre har jag fortfarande inte lyckats lösa det praktiska. Jobbar på det in i det sista. Så ambition eller inte, det måste vara praktiskt möjligt också.

Jag tycker RedRiver har gjort ett fantastiskt jobb och det känns trist att intresset inte är större. Jag får stå för mig själv och erkänna att jag åtminstone borde visat lite mer intresse för RedRivers planeringsarbete och uppmuntrat honom lite.

Nog är det väl ändå bättre att skriva att man inte kan eller är intresserad än att bara vara tyst. Det är lättare att ta än bara tystnad. Jag skall bättra mig.

snappahead

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Control87th


            Tja, intresset (för nått) verkar inte tillräckligt stort... Jag planerar för EAA fly-in på Barkaby 4-5 istället :)

Ja det är väl klart du ska göra då! Om det är nåt som måste planeras in. Tack Control för ditt stöd!

QuoteOriginally posted by griffin


            Jag är väldigt intresserad och personligen behöver jag inte många flygnördar omkring mig för att trivas. Fan, jag drar dit själv om det behövs RedRiver, så pimplar vi bärsa och flyger co-op.  :D

Dessvärre har jag fortfarande inte lyckats lösa det praktiska. Jobbar på det in i det sista. Så ambition eller inte, det måste vara praktiskt möjligt också.

Jag tycker RedRiver har gjort ett fantastiskt jobb och det känns trist att intresset inte är större. Jag får stå för mig själv och erkänna att jag åtminstone borde visat lite mer intresse för RedRivers planeringsarbete och uppmuntrat honom lite.

Nog är det väl ändå bättre att skriva att man inte kan eller är intresserad än att bara vara tyst. Det är lättare att ta än bara tystnad. Jag skall bättra mig.


Griffin... Mycket väl talat. Håller med dig på den sista punkten. Eller allt men speciellt den sista :p. Jag kommer att avbryta lanet. Kommer en post nedan.

Rivvern_

LANET ÄR NU INTSTÄLLT PGA MYCKET SVALT INTRESSE!

Tack till er som postat! Även om ni inte kunde eller ni som redan hade packat datorn. Det värsta är som Mr Griffin sade ovanför, när man inte bryr sig om att skriva ja eller nej. Men forumet kanske är helt dött nu. Det verkar så... Teamspeak känns dött lika så. Tycker det är sorgligt. Efter förra lanet vi hade va vi så pigga på att planera in ett nytt lan. Men vad händer? Mycket snack lite verkstad.


Griffin: Jag ställer gärna på ditt förslag! Ni som är intresserade av att dricka en jävla massa öl anmäl er här!    

PS: Ni stär för ölen själva...
PSS: Det kan bli lite datornspelande...

griffin

#44
:(

Skall vi tolka detta som att det blir lan om och endast om det hålls i Halmstad med omnejd?  
:-OO

nåja, skall inte säga nåt - skulle inte ens kunna ordna ett kafferep om så livet hängde på det :D
snappahead

Horizon

QuoteOriginally posted by griffin

Nog är det väl ändå bättre att skriva att man inte kan eller är intresserad än att bara vara tyst. Det är lättare att ta än bara tystnad. Jag skall bättra mig.


Jag väntade nästan in i det sista med att skriva att jag inte kan komma eftersom jag tidigare fått (vag) kritik för att jag lagt inlägg och tackat nej till saker och kommit med förklaringar till detta. Då var tongångarna att det är bättre att inte säga något än att komma in och låta negativ. Vet att det låter konstigt, men så uppfattade jag det då. Nu yttrar jag mig igen :) eftersom jag är av er åsikt.

Tycker annars som ni. Bra initiativ av dig Rivvern! Utan såna blir det aldrig några LAN, men såklart kan det ju inte alltid bli något av idéerna eftersom vi är så spridda över landet. Dessutom är de flesta av oss lite äldre (!) och har jobb/familj/skola att ta hand om, vilket gör att vi ofta får planera ett halvår i förväg för att det ska kunna bli något bra av det. Sedan går ju faktiskt intresset kring datorspelandet lite upp och ner... eller hur är det med er andra? Jag kan väl inte vara ensam om att känna att jag ibland borde prioritera t.ex. mitt förhållande? ;)

Hur som helst, utan att låta negativ (kan jag det?), jag kan inte komma den här gången, men skulle väldigt gärna åka och träffa er någon gång under sensommaren/hösten. Då är mitt bröllop (med tillhörande miljoner saker som skall göras) avklarat och jag kan koncentrera mig på Fox1, Fox3 och Raygun. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Trist, men tack för insatsen RedRiver!

Vi kanske skall ta en diskussion inom NoSiG om hur man lämpligen drar ihop ett LAN som det kommer folk till?

Hur långt i förväg skall man vara ute?

Vilka krav ställs på lokaler, boende etc?

Vad får det kosta?

Hur många dagar?

O s v...

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Ja, en liten guide för detta kanske kunde vara bra? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names