ArmA MP test 28/12 21:00

Started by Control87th, December 28, 2006, 18:12:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

#24
Trevligt att det nu börjar bli ett antal med fulla versionen! Var överraskad att jag kunde hosta 5 personer på min gamla häck. Gick dock segare än normalt så vi behöver någon som har lite mer muskler som host. Var är Jotte när man behöver han???

Den förlösande faktorn för ArmA är definitvt JIP (Join-In-Progress) som verkade funka bra för oss inatt. Att kunna joina pågånde mission är något som definitvt begränsat OFP men nu är det här!!!

@ Horizonten - För ~360 SEK/timmar_man_kommer_lira_ArmA kan det inte bli fel, billigare nöje får man leta efter (under försutsättning att du kan köra demot OK). Vad det gäller kvaliten på nuvarande 1.02 så finns ett antal småbuggar att fixa men inget som gör det ospelbart för min del i vart fall.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Dubble0zero

Du är inte ensam Horizon, jag kör demot jag med ett tag till, inte för att jag är tveksam till om det är värt att köpa, men det känns som om att jag gärna köper en skiva i stället för att ladda ner (har ingen logisk förklaring, men det känns så)...

Fast det är klart, om de börjar med starforce och annat skit på skivorna så kanske man får omvärdera lite...
...000... =)

Horizon

#26
QuoteOriginally posted by KeyCat


            Trevligt att det nu börjar bli ett antal med fulla versionen! Var överraskad att jag kunde hosta 5 personer på min gamla häck. Gick dock segare än normalt så vi behöver någon som har lite mer muskler som host. Var är Jotte när man behöver han???

Den förlösande faktorn för ArmA är definitvt JIP (Join-In-Progress) som verkade funka bra för oss inatt. Att kunna joina pågånde mission är något som definitvt begränsat OFP men nu är det här!!!

@ Horizonten - För ~360 SEK/timmar_man_kommer_lira_ArmA kan det inte bli fel, billigare nöje får man leta efter (under försutsättning att du kan köra demot OK). Vad det gäller kvaliten på nuvarande 1.02 så finns ett antal småbuggar att fixa men inget som gör det ospelbart för min del i vart fall.

/Christer (a.k.a KeyCat)


Argh... Vad ska jag säga till kvinnan då? Håller argumentet att hon ju fick en barnvagn för en jäkla massa tusen? Hmm...

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Control87th

AKta dig för att säga att "hon" fick en barnvagn ;)

"Vi har fått ...älskling... och vårt förhållande behöver Arma" ;)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW