News:

No significant change

Main Menu

SP3 & MP = Positivt

Started by Maverix, April 14, 2002, 16:38:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Faen att man skall ha ett liv vid sidan av Falcon... :-X

Jag kan nog inte vara med tyvärr. Hade gärna spenderat en lördagskväll framför F4 i MP, men när Linda tittar sådär strängt på mig, måste jag stänga av datorn... sorry...

Men vänta bara till sommaren. Då skall det bli andra bullar bakta!  :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Maverix

Ja ctrl, vi har gjort några försök med att få ihop piloter för ett stort test av SP3, men intresset har tyvärr varit svalt.
Jag är medveten om att folk har ett liv vid sidan om Falcon men vi behöver "feedback" på MP i SP3.

De som är intresserade av att "hjälpa" till med testet kan väl lägga in ett önskemål om NÄR det passar er så får vi väl se om det kan bli något test. Kom ihåg att reservera X antal TIMMAR för detta test, en timme eller två är meningslöst.:-I



Maverix

Mr Jim

"men när Linda tittar sådär strängt på mig, måste jag stänga av datorn... sorry..."

LOL

Jag skulle gärna vara med bara jag haft min satans DELL dator. Vill ju så gärna höra Maverix röst igen ;)

Skämt åsido....kul att multiplayer verkar bra? Personligen använder jag inte ILS så mkt men det är väl mest för att jag är himla oseriös...ATC;n har jag alltid tyckt illa om..."get clearance before you land"..men det är väl fixat om jag inte minns fel sen långt tillbaka.

Hoppas ni får ihop folk!

Sen jädrans Mav är jag lätt med på F4 kvällar när jag får igång datorn..jag o min Saitek X45 ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

zebra


Kan vara med söndag 5/5 mellan 17.00 (ev. tidigare) och 21.00

sandro

QuoteOriginally posted by Maverix


            Ja ctrl, vi har gjort några försök med att få ihop piloter för ett stort test av SP3, men intresset har tyvärr varit svalt.
Jag är medveten om att folk har ett liv vid sidan om Falcon men vi behöver "feedback" på MP i SP3.

De som är intresserade av att "hjälpa" till med testet kan väl lägga in ett önskemål om NÄR det passar er så får vi väl se om det kan bli något test. Kom ihåg att reservera X antal TIMMAR för detta test, en timme eller två är meningslöst.:-I



Maverix

Maverix

OK vi är två hittils.:-I

Maverix

Weas

... är jag gärna med o testar, åker och hämtar upp SP3 (den v ctrl sände till MAS ). Är det rätt version och mitt 56K duger så count me in! :-I
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Maverix

#46
Testet är avblåst, vi är inte tillräckligt med folk. Vi får nog tåla oss tills SP3 släpps, funkar den inte då...... ja då blir det väl "tradiga" SP1 som kommer gälla.:-Z

Maverix