News:

No significant change

Main Menu

Gripen i Polen

Started by Phlerp, November 21, 2002, 22:42:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Phlerp

Ok Horizon, vad begär du för lösensumma för att släppa min tråd? Komma in och hijacka andras trådar på det här sättet :D :D :D

Jag är fortfarande nyfiken på om det är idag som Polen bestämmer sig... fast jag lär väl få reda på det snart ;)

Horizon

Andreas:>> Fina länkar. Tack för infon. Jag trodde inte på dig förrän jag läste det själv. :D

Phlerp:>> Det kostar vettu... ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

Så bidde det ett officiellt nej då... jaja.... Undrar vad som försigått sig bakom kulisserna. Fast jag vill nog inte veta...

Griffin
snappahead

Phlerp

#27
QuoteOriginally posted by griffin
Undrar vad som försigått sig bakom kulisserna. Fast jag vill nog inte veta...

Mutor, spritfester, polska lyxprostituerade och till slut Bushs hot om invasion av Polen istället för Irak eller Nordkorea.... Oj där fick du trots allt veta vad som hänt ;)

zebra

Man blir bara så jävla trött på  jänkarna och deras sätt.. Tror fan att de skaffar sig fiender överallt. Inte för att Sverige är en blivande fiende,,, men Usa är dagens imperium och deras högmod kommer att bli deras fall....

Phlerp

Att ligga på topp kräver att man är ödmjuk.

zebra

Tja,,,, det är ju den stilen som jänkarna har kört med från första dagen efter den 11:e. Förstår inte varför "hela" världen ska tvingas in i USAs korståg. De bryr sig inte om andra utöver sig själva.

Apropå Polen o Gripen. Vad gjorde den svenska regeringen för att "pressa" polackerna. Som du sa BEQ,, borde inte EU vara mer intressant än NATO? Det räcker att Sverige säger nej (eller vill vänta) till Polens inträde så kan Polen kyssa EU good bye. Synd bara att det inte finns tillräkligt med stake i hos vår regering alternativt vår försvarsminister...

Jotte

QuoteOriginally posted by zebra


            Man blir bara så jävla trött på  jänkarna och deras sätt.. Tror fan att de skaffar sig fiender överallt. Inte för att Sverige är en blivande fiende,,, men Usa är dagens imperium och deras högmod kommer att bli deras fall....

*nickar instämmande* :-OO
Emperor Bush och Darth Rumsfeld & co och deras Nya Världsordning....... :-OO

Mer stake i vår försvarsminister?!? *ryser vid tanken....* Vem skulle du få att fullfylla den "plikten"......ehhh ....jaha... det var inte SÅ du menade.... :D ;)