News:

No significant change

Main Menu

NVidias nästa...

Started by SledgeHammer, November 19, 2002, 00:45:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


Mr Jim

I februrari ;(
Dock JÄVLIGT dyr....har kollat på www.pricerunner.se blir nog ett reguljärt ati 9700 för mig (har dessutom ingen TV ut på mitt nuvarande Geforce 3 kort)...2950 kr inkl moms, snuskigt billigt (för att vara sverige). Creative säljer sina Geforce 4 4600 kort för 2590 kr nu inkl moms...

http://www.komplett.se/k/k.asp?ck=1&r=1&action=info&p=21143

Komplett.se verkar ha fått ett slag i huvudet, dom är billigast i sverige..undra hur mkt dom går på vinst med sådana underbara priser ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

SledgeHammer

Jag ska nog nöja mig med en modest uppgradering till ett Radeon 9500 Pro. Samma som 9700 förutom att det är 128 bitars minnesbuss isf 256, samt att priset är MYCKET mer humant.

Min nästa dator ska ha en korrekt namngiven processor! =-)
Mvh  - Stefan -


Mr Jim

Hehe ;)

Jo tittade på Radeon 9500 Pro jag med. Tänkte vänta tills Forgotten Battles expansionen släpper till IL2 först dock. För leva utan tv ut till dess ;(
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Phlerp

Hmmm... hoppas du vet att deet inte blir någon expansion utan en helt ny simulator.... men det var förstås det du menade ;)

Mr Jim

Hehe..glömde bort det! ;)

Men ett nytt grafikkort ska jag skänka mig själv iallafall när det kommer.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


Mr Jim

Hyperthreading :)

Alla kanske har sett att riktiga reviews har börjat dyka upp på Radeon 9500 pro korten nu..satan va bra det verkar prestera, äntligen kanske man kommer börja kunna lira sina flygspel med ansio filtrering och FSAA :)

Billiga är dom också om man jämför med 4000-5000 kr för vurstingkorten därute. Hejja!
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com