News:

No significant change

Main Menu

Lables eller inte lables??

Started by Maverix, November 01, 2002, 11:30:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maverix

Hur många önskar flyga med lables aktiverat?

Mitt svar = Ej aktiverat.

Maverix
;)

Fozz

Är stolt över att kunna säga att jag inte kört med labels en enda gång de senaste 2-3 åren.
Så jag röstar för Ej Aktiverat.
Dock så kanske jag inte har någon röst då jag inte kan vara med på flygningarna. :(
Alla generaliserar...

KeyCat

Mav, jag vill inte var besvärlig men jag ser inte problemet...

Eftersom labels inte påverkar MP stabiliteten och det är valbart för varje enskild klient varför inte ha den enablad på servern och låta var och en välja vad de själva föredrar?

Själv tycker jag ibland det är bra att kunna slå på near labels (5 nm) vid taxning och formations flygning etc. men kör inte med dem på alltid eftersom man får en bättre SA med dem av. Klarar mig dock utan labels så mig spelar det egentligen ingen roll däremot har jag saknat moln och samma där. De som inte gillar dem kan ju slå av dem ;)

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

KeyCat

ctrl, du har en poäng där angående molnen och det är kanske samma poäng Maverix menar med att välja labels antingen PÅ eller AV?

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

Mig spelar det absolut ingen som helst roll. Jag har ändå aldrig hittat knappen som man slår på labels med... :p

Ni får välja själva. Eftersom jag inte ser det som något problem att flyga utan labels, så kan det kvitta. Jag kommer inte att använda dem ändå.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Maverix

Jag är STARKT emot lables, det är fusk och det SABBAR allt vad falcon SUPERPACK står för. Det skulle inte kännas roligt att veta att "andra" kanske ser det man har missat, spänningen försvinner.

Maverix
  X-(

Horizon

Jo, det kanske är lite som att köra med "God's eye-radar" (Easy avionics någon? :) ).
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names