News:

No significant change

Main Menu

Korea NOSIG_2005 Efterlyses.

Started by Maverix, October 21, 2002, 08:25:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Maverix

Sledgehammer, har du Korea 2005 (NOSIG) för nerladdning? Vi hade tänkt "riva" igång ett nytt krig nu när vi vunnit den senaste Campaignen.

Maverix
:)

SledgeHammer

Jajjemän. Den överlevde min totala utradering av allt vad Falcon heter...

Finns på http://hem.passagen.se/jott/falcon/Korea2005v1%20NoSiG%20f4p.zip

Måste packas upp till ett expanderat F4Patch bibliotek.


Kan du lägga upp senaste F4Patch .exe filen åt mig? Ge mig gärna en länk till både filen och din hemsida.
Mvh  - Stefan -



SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


Swebeast

Påminner om att man inte kan vänsterklicka på länken utan man måste högerklicka och sedan ta "Spara mål som....."

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Maverix

Sledgehammer, jag önskar "installationsinstruktion", UTFÖRLIGT. Får följande felmeddelande:

Failed to apply patch Korea 2005 NoSiG -- File not found (C:F4Patch..terrdataobjectsf4sndtbl.sfx)

Maverix
:-(

SledgeHammer

Swebeast: Va? ;)

Maverix: Återkommer när jag installerat den själv igen. Jag testade iofs att installera den på en ren F4108+SP3 innan jag laddade upp den... knepigt. Och ctrl lyckades väl har jag för mig.
Mvh  - Stefan -


SledgeHammer

Har sett den updaten. Tänkte försöka peta in en del (bl.a. trail.dat) i en ny utgåva av 2005 NoSiG, torsdag eller fredag kan den antagligen vara klar.

Mav: Sikta på att köra med den kanske?
Mvh  - Stefan -