News:

No significant change

Main Menu

Korea NOSIG_2005 Efterlyses.

Started by Maverix, October 21, 2002, 08:25:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maverix


SledgeHammer

Såja, nu finns det en ny kampanj:

http://hem.passagen.se/jott/falcon/Korea2005v1%20NoSiG2%20f4p.zip

Ska packas upp och biblioteket Campaigns samt filen Campaigns.f4p ska placeras i F4Patch mappen i en expanderad installation.
Mvh  - Stefan -


Mr Jim

En dum fråga, jag har SP3 med NOSIG filtret. Behöver jag ladda ner denna 2005 kampanj ni snackar om? Hört att några av er har problem med korea 2005...vilken ska man köra på då? *förvirrad*
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Maverix

Jag får inte NOSIG 2005 att installera, skulle vara bra om någon kunde ge en utförlig beskrivning av hur man gör för att installera fanskapet.

Maverix


SledgeHammer

=)


Expandera installationen om inte det redan är gjort, beskrivning finns i nån tråd här. Annars är väl det enklaste att packa upp SP3 installern till en F4Patch katalog i en ny och fräsch installation av Falcon + 1.08. Lägga ut F4Patch.exe och köra den för att installera SP3.

Packa upp till Falcon4F4Patch  (Blir en Campaigns folder och en Campaigns.f4p fil)

Kör F4Patch och öppna Campaigns, högerklicka på NoSiG 2005 Korea och välj Select

Klicka bort felmeddelandet

Apply Changes

Stäng F4Patch

Starta Falcon

Välj Korea 2005 NoSiG Theatern

Kör
Mvh  - Stefan -


Maverix

Jaha, ignorerar jag felmeddelandet så installerar den men tyvärr så hänger sig Falcon, det blit svart skärm.
Ha det så kul med NOSIG Korea 2005, jag tänker inte ge den en chans till.

Maverix

:-X

Mr Jim

Om man enbart installerar NOSIG SP3 patchen vilken kampanj får man då egentligen?
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Swebeast

QuoteOriginally posted by ctrl


            Jo, fast det var ett tag sedan... på F4UT-Beta finns det en "trail.dat" som kan vara intresssant att titta på och eventuelt sätta in istället för SP3 standard. Den låter som en mirakelkur.... röken från sams syns lite bättre och från lite längre håll (Vilket verkar realistiskt om man ska tro vad man läst i ex. Strike Eagle...Gulf). Se också om bandbredd... :)
-------------------------------------

Ctrl kan du utveckla hur man handgripligen får bättre rökstrimma efter SAM i spelet? :-OO

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC