News:

No significant change

Main Menu

Poäng i 3DMark2001SE

Started by Horizon, September 14, 2002, 01:49:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Horizon

QuoteOriginally posted by SledgeHammer


            =) Byggare Horiz

Jag har avancerat planerna på frys en gnutta. Tänkte bara uppdatera dig så att du vet att långtidsprojektet lever.

Ah, jag började nästan misstänka att skolan tagit över helt och håller för din del. Ser fram mot lite bildlig dokumentation när projektet drar igång! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Mmmm, det stadiet kommer vi nog till snart (se snart som en flytande företeelse). =)

Jag kan nämna att planerna inkluderar vätska också. Inte bara frys.

Nu ska läsas algebra och programmeringsteknik under kommande läsperiod så jag misstänker att jag kommer att ha en gnutta mer tid över.
Mvh  - Stefan -


Swebeast

#98
5639 i 3DMark 2003 :D

/A

Dell Dimension 8300 Pentium 4 3,0 GHz (800Mhz) - 1024 Mb DDR-SDRAM (400 Mhz)
ATI Radeon 9800 PRO 128MB
:p 20" TFT :p - Soundblaster Audigy II - ALTEC THX 6.1 system - Dell Wireless Network 802.11g - 520 Gb HDD


Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Swebeast

Hrmm..jag rättar mig ctrl..det skulle givetvis vara 5749 :D (efter att ha slängt ut DellÃ,´s originalinstallation och lagt in min egen).

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

QuoteOriginally posted by Swebeast


            Hrmm..jag rättar mig ctrl..det skulle givetvis vara 5749 :D (efter att ha slängt ut DellÃ,´s originalinstallation och lagt in min egen).

/A

Hoho, ctrl är inte på toppen längre. :D

Verkar som du fått ordning på drivrutinerna, Anders? ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Swebeast

Ja men jag måste erkänna att Radeon har drivrutiner som jag inte är riktigt van vid samtidigt som Dell hela tiden påpekar att deras drivare minsann måste används för att få bästa resultat. Jag har en Dell bärbar också och försöker jag köra med Geforce egen drivrutin hänger sig datorn hela tiden men tar jag DellÃ,´s så fungerar den bra....länge leve Dell :p

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

angmar


Horizon

QuoteOriginally posted by angmar


            JAg fick 4758 på marks 05!:)

Jag har slutat testa med 3DMark för jag blir bara spöad hela tiden. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names