News:

No significant change

Main Menu

Finns intresse?

Started by KeyCat, September 03, 2002, 15:17:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Clark

Jag ska springa och skaffa Resistance så snart som möjligt. Sedan ska jag vara med och kör med er.
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

KeyCat

Gör så Clark och som jag sagt tidigare så kommer du inte att bli besviken. Resistance gör Flashpoint så mycket bättre och är en av de få add-ons jag blivit 100% nöjd med.

Hor: Förstår att du måste fokusera på skolan nu men lite skoj emellanåt måste man ha :p

Undras var Ray, Weas, Fingol, Swebeast och de andra tagit vägen? Ray är kanske fortfarande ute och fiskar???

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Swebeast

Jag är alltid med.

Just nu håller jag på att anordna ett LAN-meeting för vårt "LAN-gäng", helgen den 13-15 september. Platsen kommer att vara mitt jobb (Försvarsmaktens Halmstadsskolor), anledningen är att vi inte längre får plats i en lägenhet/hus (ca 15 deltagare). Om det blir en lyckad helg kanske det är läge att utöka skaran med icke medlemmar.

Som sagt skicka en blänkare när det är dags!

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

KeyCat

Swebeast: Räknar med att dyka upp på lördagen men jag slår dig en signal i veckan. Hoppas vi kan rekrytera minst hälften av "LAN gänget" till on-line lir och jag räknar med ditt stöd ;)

OK, jag räknar högt och om jag missat någon är det bara att hojta till...

Loke
ctrl
Clark
Swebeast
KeyCat

+ deBug, Pax, Fingol och Renegade som jag vet vill lira men som inte är aktiva i NOSIG forumet. Lägg därtill "LAN gänget" (eller delar utav det) och vi kan bli ett glatt gäng!

Vad blir nästa steg?

/Christer (a.k.a KeyCat)

Jotte

Mitt OPF+OPF-R skickades 11.52 idag från webbhallen. :)
Hoppas jag kan vara med online så fort jag fått ordning på grejerna.

KeyCat

Coolt! Ju fler vi är desto roligare blir det :p

/Christer (a.k.a KeyCat)

loke

Hur kommer man i kontakt er andra OFPR-spelare? Borde vi inte ha en mailinglista, icq-lista eller liknande för detta?

Clark

Resistance är beställt och lär väl dyka upp de närmaste dagarna :)

Ska vi posta våra ICQ här eller?

Mitt:
111928177
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1