News:

No significant change

Main Menu

Cougar Delux

Started by SledgeHammer, August 08, 2002, 20:01:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SledgeHammer

http://forums.frugalsworld.com/vbb/showthread.php?s=4ab29cdf93d2317d62b2ff6927e1f9a0&threadid=22044

Läs om lite förbättringar angående centerglappet och kontakta sedan Ian. Han bygger om för straxt över tusenlappen inklusive fraktkostnaden båda vägarna till/från Australien. Min är på behandling just nu.

Och nej, man behöver inte skicka hela stickan, man får vackert skruva isär och ta ut de delar som ska iväg. Mitt paket vägde under halvkilot. Väntas tillbaka när som helst.
Mvh  - Stefan -

SledgeHammer

Fick min moddade Cougar idag. Tog precis 12 dagar Australien fram och tillbaka!

Här finns lite bilder för den intresserade.
Mvh  - Stefan -

SledgeHammer

Just det, för den intresserade så kostade min inklusive frakt båda vägarna 1145:-
Mvh  - Stefan -

Dewe

Så här en månad senare: är du nöjd med fixen? Blev det så bra som du hade väntat dig? Var det värt 1100 pix?

SledgeHammer

Kalas! Fungerar som jag trodde att Cougar skulle vara när jag köpte den. Värt vartenda öre!

Snabbt gick det också och billig frakt.

Nu funderar jag på om jag ska orka göra en mod med hallsensorer själv eller om jag ska höra av mig till snubben på Frugalsworld forumet... =)
Mvh  - Stefan -

Dewe

Jag har hört med CubPilot om priset på hans HS mod. Blir ungefär samma penning som för "überisering", omkring $125 plus frakt enkel resa...

/Dewe

SledgeHammer

OK, då blir det att göra HS mod själv.
Mvh  - Stefan -

Dewe

Jaha, så då var de på väg till Australien då. Kändes ganska bisarrt att plocka isär Cougarn i sina beståndsdelar, välja ut en bunt av de allra heligaste, och lägga dem på lådan. Det kommer att vara lite oroligt tills bitarna är på plats och stickan ihopskruvad igen. :-/

/Dewe