Arkadstridsvagnar i sitt esse

Started by Horizon, April 18, 2011, 21:21:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Quote from: Salsam on June 11, 2011, 18:41:51
@Horizånten: JP blir inte riktigt rolig innan man får bästa motorn och 10.5cm kanonen... sen äter man IS-3or till frukos :-D fast det gäller ju givetvis att fortfarande sikta på chassit!
Själv saknar jag 100k till min T-54 :-S tillbaka till att grinda. Fast jag drar in ca 10-15k XP/dag just nu... så om någon vecka så ;-)
...fast, sen är det ju bara till att börja grinda på nästa vagn :-P

När får man luta sig tillbaka och njuta!?  ::) ;D

Svaret är aldrig. Det vet vi som spelat EVE Online några år. :)

Jo, kan tänka mig att det är stora bössan som gäller. För tillfället är jag inte så långt från 88 L/71 (är det samma som på Panthern?) så nu börjar det väl hända något strax.

Luppe: Guldammo är kul som fan, men dyrt som du säger. Men det kan det vara värt för att få se hakorna hänga på tomtarna i sina ryska heavies när de kommer rullande och tror de är oövervinneliga. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Läste att när det nya tyska medium-trädet kommer, kommer alla som har en Panther helt gratis få en Panther II.

Därför slog jag till på 30 dagar premium nu ändå, så har jag en sportslig chans att få tag på en Panther innan nästa patch. När den nu kommer. ca 50000 xp kvar, men jag snittar rätt bra XP nu när jag "fuskar" med premiumammo, så gissningsvis 70-80 battles till... 10 om dagen så...
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Lupson

30000 xp kvar till Panther... sen måste jag skramla ihop cash så det räcker också. Får väl kanske 600.000 för min VK3002(DB), har 600.000 nu. Kanske går att få ihop tillräckligt på de återstående 45 striderna eller vad det nu kommer landa på.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

NeoBlood

Härligt då kan vi äga med våra mediums sedan  :D

Håller, som Salsam, på med a grinda från T-44:an till T-54:an. 80.000 XP kvar.

Luppe som "pengamakare" är artilleri fantastiskt. Bra rundor drar man in 40.000 credits och dom kostar 2000-2500 credits att laga... Oavsett hur dåliga rundor man gör går man alltid +

Skaffa dig en Grille i alla fall.

Asus P8Z77-V, IntelÃ,® Coreâ„¢ i7-3770K Processor @ 4.2GHz, Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB, Corsair HX650M PSU,
2 x Micron 256GB SSD, Asus GTX 780ti, Corsair H80i, Fractal Define R3, Dell U2711 2550x1440, Logitech G710+, Logitech G500

Horizon

Då vart 105'an monterad på Jagdpanthern. Bra tryck i den bössan, men inte fan åt den den första IS-3'an som dök upp bakom en sten idag. :D Fick känna på min första förlust av pengar pga dålig omgång. Ammunitionen till 105'an är dyyyr. Nu är även Hummeln på plats så nu nöjer jag mig med tyska TD's och SPG's. Ska bara uppgradera dem max, sen är det full sula mot Panter II och kanske Tiger II.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Neo: Jag har faktiskt en Grille. Tycker dock jag får väldigt snålt med XP även när jag gör en hyfsad runda.

Nu är det bara 15000xp kvar till Panther! Går snabbare än förväntat detta.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Luppe, kör du bara för dig själv eller lirar du med någon annan? Vi saknar dig på kvällarna.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Quote from: Horizon on June 15, 2011, 04:51:20
Luppe, kör du bara för dig själv eller lirar du med någon annan? Vi saknar dig på kvällarna.

Jag har nästan bara kört själv. Men lillen somnar så förbaskat sent (22:30 igår...) så det mesta jag hinner lira är på dagtid när han sover. Åker på semester om några dagar, men lovar att försöka titta in på TS3 innan jag åker!

Hur funkar det med xp/credits när man kör i pluton? Delar man lika? Finns det några fördelar annat än att man hamnar i samma battle?
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X