DCS: A-10C Warthog (Beta) går att köpa nu!

Started by KeyCat, October 05, 2010, 12:01:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

KeyCat

Quote from: ctrl on October 09, 2010, 21:32:43
Ser fram emot när man kan köra dessa med bra FM:

SU27, SU25 och KA50 på ena sidan och F15, A10 och AH64 på den andra :D

Absolut men tidsmässigt snackar vi ~5 år till med nuvarande takt och fram tills dess hade planen i FC2 fyllt funktionen hyfsat bra.

Hoppas nästa blir DCS - AH-64A Apache (gärna D modellen men den kan vi nog glömma). Sen hade Ka-52 varit en bättre matchning mot AH-64A men Ka-50 är OK ;)

@Supram: Är osäker på om vi överhuvudtaget har någon TS2/TS3 server tillgänglig längre!? Sist jag provade verkade bägge nere...

/KC
>> It's all about teamwork! <<

supramk3killen

Copy så nu sitter alla och pratar ut i tomma intet? Skulle vara kul med lite multiplayer dcs a-10

Rivvern_

Det är nog inte speciellt många som använt NOSIGs TS under det senaste året. Ganska meningslöst att hålla igång det då.

supramk3killen

Men man skulle ju kunna låna anrops ts3 ts.anrop.se vet dock inte om det är så smart att lägga ut lösen här pma mig om ni inte kan det. Det är det gamla vanliga

RedOne/ zalzam

Va då rätt flygplan??!!!
Det vet väl alla att spitten hade AGM 65   :laugh:
------------------------

Lasse Sandberg

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Swebeast

Ni verkar ha kommit långt; jag kan inte ens stänga huven...hur mycket jag än trycker på knappen :( Sen funkar inte min TrackIr Pro på min Win7 64-bitar :((

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

ft

TrackIR är visst bara 32-bitars än. NP skall vara på gång med 64-bitsdrivisar. Tills dess är det allt i 32 bitar som gäller.

Huvstängningsknappen, EAC-knappen och stolsjusteringen är U/S. LCtrl+C för att stänga huven tills det blir fixat.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus