DCS: A-10C Warthog (Beta) går att köpa nu!

Started by KeyCat, October 05, 2010, 12:01:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

supramk3killen

Har tappat bort lösenordet till ts3 kan någon vänlig själ skicka?

RedOne/ zalzam

Någon som lyckats lista ut hur man skickar iväg en AGM-65 på rätt mål ännu - I realistic mode?
------------------------

Lasse Sandberg

Horizon

Haha, nu vaknar Lasse också... Först av allt, är du säker på att du sitter i rätt flygplan? :D ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ctrl

Haha, jag har inte heller lyckats, har hittat slev-kontrollerna men inte uncage och TMS-upp verkar inte fungera. Blir nog till att stoppa in min Cougar till nästa flygning.

(A10 joysticken kommer nog att köpas när jag sett att har råd med alla tapeter/möbler etc. som flytten säkert kommer att resultera i)
Control
87th Stray Dogs VFW

Baztid

Rätt vapen profil, ccip mode på sikte, styr in missilen och den låser själv om man håller på rätt kurs antar ja.. den gör då de av nån anledning för mig. Sköt nyss 2 träff på rätt  :o
Korset i siktet blinkar när den har låst, kan ta en stund har ja märkt. Ska laborera mera. Jag tycker man får hålla den lääänge innan den låser.

Någon med en bra förklaring?
Den slutar som prata och säga vad man ska göra rätt tidigt i träningsuppdragen så jag vet inte om jag gör rätt alls. Men träff vart de!
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Baztid

Ja de är en helvetes massa kvar att lära sig innan man gör om detta med säkerhet..
Men damn va läckert när man får de rätt!

http://www.youtube.com/watch?v=fGS8Murr9mk&feature=player_embedded#!

.

Baztid

Hur fan zoomar man in på siktet? Alltså på MFDS..?

.

supramk3killen