News:

No significant change

Main Menu

Vad görs?

Started by Rivvern_, April 17, 2010, 19:03:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

Undrar vad ni gör för något?

Själv är det fullt upp. Just nu är det familjen, bilen, jobbet och trädgården som tar all min tid. Det är sällan man kan få en heltimma att spela något seriöst på så det brukar bli BFBC2 eller lite GTA på PS3:an.

I sommar blir det en norgeresa och lite motorsportsevents. Gatebil, folkrace och rally är plannerat.

Horizon

Kom förbi Uddevalla den 6-8 augusti. Jag bjuder in till VM-deltävling i powerboatracing i Byfjorden. Kommer bli fett som faen. :) Tänkte skriva en liten inbjudan snart här på forumet. Kanske kan man lira lite sim också om tid ges i samband med detta. Dessutom är det VM i motocross som vanligt på Glimmingen den 3-4 juli.

http://www.sgp-offshore.com/

http://www.uddevallagp.com/

Annars är det vardag och helg som vanligt. Jobba, hämta på dagis, leka, vara med familjen, se lite film, träffa någon kompis då och då... osv. Aktierna tar en del tid också så klart. Lunkar på skulle man kunna säga.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ctrl

Sambo, nytt jobb, flyglärarutbildning, kurser för flygplansundehåll, flygande i olika sammanhang, lite återupptaget skytte... tja det finns ingen tid över.

Men med det sagt så kan jag också säga att om det skulle vara som i fornstora dagar; att 10+ NOSIG:are lirade någon flygsim på fast tid så skulle jag kunna prioritera tid till det. Vi är för få och dessutom splittrade på olika spel/simmar.
Control
87th Stray Dogs VFW


griffin

Ja, jobbar heltid och pendlar 2h varje dag till och från jobbet. Barnen har aktiviteter på helgerna, och när de inte har det åker vi gärna till landstället utanför Norrköping.
Förutom det? Den där halv/heltimman mellan att alla barn somnat och allt annat som måste göras är gjort och man själv stupar brukar gå åt till nån TV-serie eller nåt annat som inte kräver för mycket ork. Skulle väl iofs kunna gå till spelande men jag har inte längre nån bra dator för ändamålet. Så det blir att jag spammar nosig eller nåt annat forum istället. Fast jag föredrar nosig, det är liksom... "hemma".

I sommar... oj, dags att planera in semester. En gjuten sak är flygvapenmuseums återinvigning med Johans flygsim på plats, kommer troligtvis vara med och rodda där. Sen blir det väl landet så alla som befinner sig i närheten av Norrköping, det vore kul att ses. Stående inbjudan på fika eller en kolbit från grillen om så önskas. Sen kan jag tänka mig att man kan planera in studiebesök hos grabbarna grus inne i Norrköping som också bygger flygsimulator (J35).
snappahead

ft

Hepp, Uddevalla x 2 i kalendern som trevliga uppslag. Flygvapenmuseum är givet, alla dagarna. Kan säkert hysa in NoSiG-bekanta som är uppåt.

Griffin,
skall komma ut med grusbusaren i sommar!

J35 i Nkpg? Vilkavardåhurdå? Inte hört något om alls!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

Quote from: ft on April 18, 2010, 14:52:17
Hepp, Uddevalla x 2 i kalendern som trevliga uppslag. Flygvapenmuseum är givet, alla dagarna. Kan säkert hysa in NoSiG-bekanta som är uppåt.

Griffin,
skall komma ut med grusbusaren i sommar!

J35 i Nkpg? Vilkavardåhurdå? Inte hört något om alls!

Japp. Du får utöva lite dåligt inflytande på Cecilia med hojen. Hon har precis gått en banracingkurs på Gälleråsen i helgen. Inte för det är särdeles kompatibelt med en grusbusare men ändå.

Jorå, det finnns en finfin J35 i ett garage i Nkpg. Jens och Martin heter de, om jag inte minns fel jobbar en på Saab. De har en hel del utbyte med Johan och Novelair. Och inte minst en liten sektion på forumet där, så man kan följa framstegen

http://www.novelair.com/forum/index.php?board=50.0

Jag besökte dem förra sommaren och fick ett varmt välkomnande och en fantastisk åktur. De är duktiga, trevliga och ödmjuka :) Skall helt klart försöka våldgästa dem i sommar med, då kanske jag får sällskap?
snappahead

Lupson

Ja... jag jobbar, pendlar dessutom vilket gör att jag oftast inte är hemma förrän vid 18-tiden. Då blir det blöjbyten, laga middag, hjälpa till hemma och leka lite med lillgrabben innan det är läggdax för honom mellan 20-21.

Någon kväll i veckan försöker jag hinna spela fotboll och/eller gå på Blåvitts matcher. De dagar lillen somnar vid senast 21-tiden och jag inte har en massa annat att göra så spelar jag just nu uteslutande Dragon Age: Origins. Har inaktiverat Eve-Online kontot. Simulatorer/ArmA har jag tyvärr inte rört sedan förra Lanet. Har helt enkelt inte tid för annat spelande än sådant som man kan pausa och spendera en timme här och en timme där på. Dessutom vill jag hinna spela igenom Mass Effect 2 när jag klarat av Dragon Age...

Dessutom letar vi hus, kan ju bli en hel del att göra med det när vi väl hittat något vi vill bo i / har råd med.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Dubble0zero

Ja, vad görs egentligen...
Jag sitter hemma ganska mycket, borde plugga, men det blir dessvärre en heldel slösurfande.
Får väl se om jag kan komma igång med studierna lite bättre, nu läser jag faktiskt runt 100%.
I övrigt så blir det att umgås mycket med tjejjen. Hon var faktikt iväg och testade att köra MC i går, så det kanske blir att vi börjar köra motions enduro om vi hittar ekonomi till det, jag har i alla fall kollat upp vart banan här i linköping finns. :)

Detdär med spelande skulle väl iofs vara kul, men då måste jag köpa ny dator och så, min gamla klarar av de gamla spelen, men jag antar att det inte är så många som köra ArmA längre nu när 2an finns. Det har hänt att jag har fått nått ryck och spelat lite då och då, men det var mest max payne 2. Ibland drar jag igång ArmA och kör nån bana singelplayer i kampanjen, men det är inget jag lägger nån tid på.

Yes det snöar!
Då slipper jag vara jätte bitter över att jag förlorade körkortet förra veckan...
...000... =)