Filmer/bilder/info från tyska ArmA II (pre) releasen

Started by KeyCat, May 29, 2009, 14:35:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Salsam

@Ctrl - det är ju i princip det jag gjort, fast jag använde min download att installera med och sedan skrev jag in min egen Serial men använde cracken från .torrenten för att få det att funka.
Ja det är sinnes sjukt att man ska behöva göra så... går ju liksom mot principen med kopierings skydd :-s

ctrl

Aktiveringen fungerade utan problem.... CTD efter ca 1 minut på första singleplayeruppdraget... redan dags att ta paus :-/
Control
87th Stray Dogs VFW


KeyCat

Tänk på blodtrycket ctrl... Slappna av och säg efter mig.... oooohhhm...oooohhmmm  ;D

/KC

>> It's all about teamwork! <<

ctrl

CTD även när jag gjorde ett enkelt första mission i editorn.... dags att hitta patchen. Ingen fara KC, jag är mentalt förberedd på en massa strul denna gång.
Control
87th Stray Dogs VFW


KeyCat

För er som aldrig kört ArmA kanske detta inte verkar vara något speciellt men alla som har sett ArmA AI'n ta sig fram i städer ser nog den markanta skillnaden i nedanstående ArmA II film, verkar lovande!

ArmA 2 - Review - Small AI Presentation

Hoppas du får rätt på strulet ctrl och undras var Salsam är? Säkerligen någonstans i Chernarus ;)

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Rivvern_

Ser grymt ut! Hoppas de lyckas förbättra den så de blir mindre "ryckiga". Kan bli kul SIB det här!

KeyCat

FLIR i UAV'en! Sweet, hade inte räknat med detta.






/KC

>> It's all about teamwork! <<

ctrl

Medans jag nu patchar har jag läst lite på forumen, AI fuskar minst lika mycket som i Arma1, skjuter du en RPG på en stridsvagn så pekar AI bössorna mot dig oavsett vad du har mellan dig och stridsvagnen och så fort du tittar fram så kommer den omänskligt träffsäkra AI att skjuta ihjäl dig.

MAO vi behöver en massa addons innan skiten blir spelbar även denna gång :-/
Control
87th Stray Dogs VFW