News:

No significant change

Main Menu

Sammanfatta simläget!

Started by griffin, June 05, 2002, 21:53:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Clark

Ctrl,
som jag sa, jag skulle föredra en mera restriktiv kampanj för ökad realism. Men jag skulle fortfarande vilja ha förmågan att påverka loadout och uppdragsplanering. Säg att du får ett litet område med ett antal mål som bör slås ut. Ta hand om uppdragsplanering (även för eskort och SEAD), vapen m.m. Få ett begränsat antal resurser och en viss tid på dig. Detta skulle öka känslan för ens insats, tror jag. Att vara skvadronschef helt enkelt. Liknande den planering som gjordes av skvadronschefer och piloter inför strikeuppdragen i Desert Storm (se "Flying the F-15E Strike Eagle in the Gulf War" av William Smallwood, eller liknande bok).
Som jag sa är bara detta min inställning hur jag skulle vilja att en kampanj såg ut, och inte en kritik mot Falcon 4 SP3 eller de som flyger den. Alla flyger vad den vill och tycker är bäst.
Just nu sätter jag mig in i SP3 igen för att komma igång online och hoppas få flyga med er i en nära framtid :)

Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Horizon

Du är mycket välkommen Clark.

Nu fattar jag bättre vad du menar med din kampanjidé. Måste säga att det låter bra, men då kanske båda möjligheterna skulle finnas... :)

Du kanske skall föreslå detta för F4UT? ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Clark

Horizon,
tack så mycket. Det ena förtar inte det andra :)

Ctrl,
tack så mycket. Jag hoppas detsamma :)
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

griffin

ojojoj... blir jag sugen på att börja lira eller? Fasen, ett halvår är lång tid på marken... :/
snappahead