Vad som händer i mitt liv...

Started by Dubble0zero, February 15, 2009, 00:40:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Horizon

Haha, det minns jag ju nu, men när de andra började skriva kunde jag inte låta bli heller. Typiskt Swebeast att tappa tråden sådär. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Haha, ja, har Swebeast legat och sniffat på 260 i kroppsvikt tror jag nog hustrun hans har märkt det redan. :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Lupson

Apropå tråden: Hur går det med rehaben och MC-planerna Dubbel0zero?
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

ctrl

Är han inte i Norge och kör båge?
Control
87th Stray Dogs VFW


Swebeast

Quote from: ft on August 10, 2009, 19:36:10
Haha, ja, har Swebeast legat och sniffat på 260 i kroppsvikt tror jag nog hustrun hans har märkt det redan. :D
Det florerar "midjetävlingar" på jobb nu och frun ska vara med i en..och vad tror ni jag får göra då...? Sympati-delta >:(

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Brat

Quote from: Swebeast on August 10, 2009, 22:37:17
Quote from: ft on August 10, 2009, 19:36:10
Haha, ja, har Swebeast legat och sniffat på 260 i kroppsvikt tror jag nog hustrun hans har märkt det redan. :D
Det florerar "midjetävlingar" på jobb nu och frun ska vara med i en..och vad tror ni jag får göra då...? Sympati-delta >:(

Nå, ligger du och sniffar på 260 kan det nog behövas! ;)
-Brat

Horizon

Quote from: Swebeast on August 10, 2009, 22:37:17
Quote from: ft on August 10, 2009, 19:36:10
Haha, ja, har Swebeast legat och sniffat på 260 i kroppsvikt tror jag nog hustrun hans har märkt det redan. :D
Det florerar "midjetävlingar" på jobb nu och frun ska vara med i en..och vad tror ni jag får göra då...? Sympati-delta >:(

Äh, inga snyftningar nu, det kan du behöva och det vet du! :D (säger en som också behöver) :) ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Dubble0zero

#71
Quote from: ctrl on August 10, 2009, 22:07:35
Är han inte i Norge och kör båge?
Jovisst var jag i norge och körde lite. Jag kan fortfarande inte köra min S, så det fick bli en till F650 GS, en riktig dakar denhär gången (den andra hade bara klistermärket).
Med hjälp av en svetskunnig kompis, svets, en gummislang och en gammal cykel så kunde växelpinnen modifieras så kan jag köra typ normalt.

Det var riktigt trevligt att vara ute och touringköra igen, på nått konstigt sätt så mår benet bättre av att jag sitter på hojen än när jag sitter på en stol, så det är nog bra för rehaben också.  ;D

Jag måste säga att jag blir mer och mer nöjd med hojen ju längre jag kör med den... Men det är klart, det är en BMW, så nått annat ska man ju inte förvänta sig. =)

Edit: angående hastigheter så blåste tältpåsen sönder och allt höll på att trilla av när ja bara höll runt 150 nu på vägen hem, men men, det räcker ju för att touringköra med.
...000... =)