Vad som händer i mitt liv...

Started by Dubble0zero, February 15, 2009, 00:40:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

O/T: den var ju snygg GranQ. Inget ont om dessa.
snappahead

Dubble0zero

Ett försök att svara på allt samtidigt.

Gipset är utbytt, nu är det svart och självlysande vitt i stället. =)
Rosa var inte ett rent taktiskt val, sköterskorna kände till mig innan också, det var mer ett skämt med sköterskorna, men det funkade som både och..

Detdär med två hojjar är redan planerat, men det kanske blir nått med sidovagn ett tag nu tills jag kan köra en riktig hoj igen, sen måste jag bestämma vilken hoj jag ska köra jorden runt med också, men det lär ju bli lite uppskjutet nu...

Och GranQ, du får gärna tycka om den, bara du inte kallar det för motorcykel.  ;)
...000... =)

Brat

En rysk Ural med sidovagn, back och tvåhjulsdrift kanske skulle passa för såna resor?
-Brat

Rivvern_

Quote from: Dubble0zero on April 22, 2009, 15:11:17
Och GranQ, du får gärna tycka om den, bara du inte kallar det för motorcykel.  ;)

Håller med...... Eller tja.. den är rätt ful egentligen.  ;) Fast säkert hur rolig som helst att åka på.

ft

Quote from: Brat on April 22, 2009, 15:25:57
En rysk Ural med sidovagn, back och tvåhjulsdrift kanske skulle passa för såna resor?

Jag skulle vilja ha en gammal VK2 ordonnanshoj. Dock är de lite dyra. Finns dock Uraler i precis samma stuk för inte mycket över tio!

Dock är enda stället jag får plats med den i vardagsrummet. Det ena problemet som måste lösas för att få det i hamn är trappen... :)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Dubble0zero

Trappen är inget problem, lägg i drivningen på sidovagnen bara.  ;)

Jag är ju faktisk föredetta ägare till en Dniepr MT-10 36 (har jag för mig att den hette), problemet var att jag hellre kör än mekar med hojjarna, och den var inte riktigt i skick för körande...

En gammal BMW R71 skulle vara kul att ha, de kostar bara för mycket, och jag skulle inte sköta om den på ett värdigt sätt heller, så det är nog ingen bra ide.

Dock så verkar det ganska possitivt med hur snabbt jag kan börja träna med proteser, så jag vet inte hur nödvändigt det är med en sidovagnshoj bara för det, ska prata med läkare och protesingenjör på måndag, då vet jag mer.

Sen så känns det inte som en "riktig hoj" med sidovagn, så jorden runt blir på nått med två hjul. =)
...000... =)

Brat

Hur går det? Har du tagit dig hem till Sverige än? Vi väntar med spänning på den fortsatta utvecklingen, stå på dig!
-Brat

Horizon

Dubbelnollan, jag har hittat en hoj för dig! Den ser ganska cool ut tycker jag. :)

http://www.alltommotor.se/artiklar/nyheter/hoj-for-funktionshindrade-1.12300
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names