News:

No significant change

Main Menu

Uppdatera nosig.se

Started by Subroc, October 07, 2007, 15:36:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bALoO

Jag har nu petat upp en Wordpress på yllestrumpan.se och petat dit lite initial text. Vill man vara med och bidra med innehåll så skapar man enklast ett konto på yllestrumpan.se. Sen måste någon administratör i Wordpress tilldela publiceringsrättigheter och saken är biff. Se Wordpress-installationen som ett experiment än så länge. Är communityn nöjda med resultatet så blir det kvar in nuvarande form. Om inte så tar vi nya tag.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Lupson

Quote from: bALoO on October 11, 2011, 13:10:40
Jag har nu petat upp en Wordpress på yllestrumpan.se och petat dit lite initial text. Vill man vara med och bidra med innehåll så skapar man enklast ett konto på yllestrumpan.se. Sen måste någon administratör i Wordpress tilldela publiceringsrättigheter och saken är biff. Se Wordpress-installationen som ett experiment än så länge. Är communityn nöjda med resultatet så blir det kvar in nuvarande form. Om inte så tar vi nya tag.

Strålande! Jag skall regga ett konto. Kanske vi lägger till en "blogg" som kategori också, så kan vi skryta lite där ibland också om våra bravader.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Lupson

Jag ska höra med Obizzz om han kan peka om Nosig.se till yllestrumpan.se på något vis.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".

bALoO

Quote from: Lupson on October 11, 2011, 14:21:27
Jag ska höra med Obizzz om han kan peka om Nosig.se till yllestrumpan.se på något vis.

Om han kan och vill så behöver han bara byta DNS för nosig.se till foxtrot.sputnic.se. Då kan jag sköta resten därifrån. Om det inte går eller Obizzz inte är sugen så finns det andra TLDer där nosig-adressen är ledig.

Lupson

Jag har skickat ett meddelande till Obizzz nu.
Mvh Lupson - kortklippt.

ft

Fy f-n vad bra! Hittils har jag faktiskt en relativt ledig helg, så kanske att jag kan banka ihop ett utkast till historik.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

bALoO

Quote from: ft on October 13, 2011, 13:07:26
Fy f-n vad bra! Hittils har jag faktiskt en relativt ledig helg, så kanske att jag kan banka ihop ett utkast till historik.

Om du registrerar dig för ett konto i Wordpress:en (yllestrumpan.se) så ger jag dig publiceringsrättigheter där.

Lupson

Obizzz kikar på ompekningen.

Under tiden har jag fixat till gamla hemsidan med länk till nya nosig-sidan och lagt upp presentationstexten. (nosig.se)
Mvh Lupson - kortklippt.