News:

No significant change

Main Menu

När två blir tre.

Started by Rivvern_, September 07, 2007, 13:18:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Rivvern_

Jädrans vad roligt! Grattis! Hade ingen aning om att ni va havande.

Vitus

STORT grattis
Ett riktigt nyförvärv.   :D

Dom är ju för söta när dom sover.. hehe.  ;)

Fluff

Odi profanum vulgus, et arceo

KeyCat

>> It's all about teamwork! <<

Dubble0zero

Grattis!
Det lär bli ännu mer konkurens om de radiostyrda stridsvagnarna på LAN framöver alltså.  :)
...000... =)

Rivvern_

Ja.. Nu har James någon att "simma" med när han vuxit till sig. Han är redan väldigt intresserad av pappas flygspakar. Han brukar försöka stoppa modeknobben i munnen...! Då får pappa bruka milt våld och ta stickan ur händerna på honom. Vi vill ju inte ha kortslutning i spaken.

Har ni något namn på grabben?

Lupson

Tack allihop!!

En helt klart omtumlande upplevelse. Från att jag vaknade i söndags morse till barnet var fött tog det mindre än 4 timmar. En vecka för tidigt, så det blev en något överraskande present på andra advent! Men vi mår fint allihop!

Vi har inte bestämt oss för namnet ännu, men ganska mycket talar för att det blir en Hjalmar. Eller kanske Albin. Eller Alvin.

Ja, själv var jag väl 7-8 år när jag började flyga MS Flight Simulator direkt från bootdiskett och likaså "jet". Får se när lillpojken börjar kräva egen HOTAS :-)
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

ft

Quote from: RedRiver on December 08, 2009, 17:49:45Han brukar försöka stoppa modeknobben i munnen...! Då får pappa bruka milt våld och ta stickan ur händerna på honom. Vi vill ju inte ha kortslutning i spaken.

Vad är det med dig, joysticks och väta som bara inte är kompatibelt? :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus