News:

No significant change

Main Menu

När två blir tre.

Started by Rivvern_, September 07, 2007, 13:18:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Rivvern_

Ja just det.. Copyright hehe.

Är det nu någon som inte kan se bilden? Har inte riktigt fått kläm på det där än. (Picasa)

Horizon

Jag ser bilden och söt är han. Fin mössa. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Återanvändning av tråd: Igår, den 6:e december, blev jag pappa till den lille pojken på bilden!
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Gratulerar! Det var en nyhet, vissa föder barn i hemlighet. Hoppas hela familjen mår bra. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Swebeast

Grattis! Det är väl bara att konstatera att rekryteringsprocessen på annat håll ïnte har gått så väl så nu har medlemmarna tagit saken i egna händer för att föra verksamheten vidare :laugh: Bra initiativ!

Kan se RR och Luppe i rullstol på LAN:en med grabbarna brevid ;D -"På min tid flög vi med tjockskärm, kablar mellan datorerna, CTD på löpande band och vi hade LAN på ett ställe i Halmstad som...ja, det hette Försvarsmakten då, nu finns inte det längre....."  ;)

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

griffin

Se där, ännu ett vackert Nosig-gossebarn!  :newbie:

Mina två små flygaräss är numera 6 och 8. Känns som en evignet sen när de var så där små. Så passa på och njut för snart vill de "komma och låna bilen"...

edit: Err.. glömde den mest relevanta biten: GRATTIS!
snappahead

bALoO

Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970