News:

No significant change

Main Menu

När två blir tre.

Started by Rivvern_, September 07, 2007, 13:18:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Rivvern_

Nu börjar det dra ihop sig. Blir en slitig dag idag. Ska hämta stolar i Tidaholm och sen vet jag inte vilka orders jag kommer. Börjar kännas lite i kroppen. 

Vi kommer att heta Daniel och Teres Holst. Jag fick ge mig på den punkten. *sson var tydligen inte tillräckligt fint.  ;)  ;)

Horizon

Holst blir fint. Låter som ett spionnamn eller kanske någon kriminalkommisarie. Lycka till! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Quote from: griffin on January 29, 2008, 10:26:11
Och ft, vad i helsefyr hittade ni på egentligen? Och hann han få bort gipset?

Det går att få en crosscart att slå runt. Då skall man hålla i ratten, för annars kan man slå armbågen ur led.

Satte nytt rekord längs vägen in mot Linköping i alla fall innan vi visste att det inte var värre än så.

Och ja, gipset kom väck och fracken kom på. Vinkningen från slottstrappan blev väl Silvialik dock, även för att vara från en slottstrappa. Väldigt stel, med andra ord.

Sen skulle han köra båt därifrån också. Svensexan gömde sig! Man borde väl vara säker på land, men man vet aldrig... :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Rivvern_

Bara timmar kvar nu. Klockan nio blir jag upplockad av Larry. Vi ska tvätta bilen och sätta lite fina band på den. Sen är det att klä upp sig och åka iväg och fotografera. Klockan 15:00 är vigseln.

Och ni skulle se festlokalen. Detta blir verkligen enormt. Det är JÄTTEMÅNGA som är med och hjälper till med allt. Helt otroligt. Hoppas jag pallar för trycket.  :o

Mina kläder har inte dykt upp än...  (panik??)

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

ft

Härligt!

Tänker gå omkring och vara glad hela dagen, bara för det. ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

RedOne/ zalzam

Lycka till, det kommer att gå bra.
Jag vet, efter som jag har varit gift i 34 år  ::)
------------------------

Lasse Sandberg

Horizon

Hoppas att festen är i full gång just nu och att ni har superkul. Sen ska ni smyga iväg när de andra dansar som värst och bara ägna er åt varandra... tihi...  ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names