News:

No significant change

Main Menu

När två blir tre.

Started by Rivvern_, September 07, 2007, 13:18:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Horizon

lol, ja jävlar... svensexan var helt galen... och rolig. :D Hoppas de hittar på något riktigt kul för dig.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

I säng 0311 och ingen rapport 2126. Måste ha varit hårt. :)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

Fniss. Det skall vara hårt :)

Eller, jag skall inte säga nåt, de var oerhört snälla mot mig. Faktum är att det är bland det roligaste/trevligaste jag varit med om. Men det hindrade mig inte från att vara riksbakis :D

Rivvern, du får berätta när du är människa igen :o!
snappahead

Rivvern_

Ok... Jag blev inte full.

Det började med att Teres möhippa ringde på dörren 0900. Jag trodde att jag var safe så jag klädde på mig och gick ut och hälsade på alla. Det tog ungefär 10 minuter sen vrålar grabbarna för fullt när de rusar in.. Jag tänker: NEJ!

Jag får på mig långkallingar, pyjamasbyxor, en fin kjol, ett litet förkläde och sen smink. Japp! Det var det det. Kollar mig i spegeln och jag ser ut som skit.

Vi ger oss ut i Hjo. Första uppgiften blir att köpa nåt för 20 spänn på Njuta. Hon i butiken tyckte det va rätt kul.
Sen får jag frukost på Hamnbacken det lokala fiket.

Vi åker till skövde och där går vi till commerce. Stadens centrala köpcenter. Jag ska skaffa 8 autografer från snygga brudar, på bröstkorgen.. Jag är grym och fixar 2 kassörskor direkt! Typ två tackar nej och sen går resten som en dans. Medans de snackar ihop sig får jag åka rulltrappa upp och ner för att skämma ut mig på fler våningar.

Efter ett tag drar vi och spelar Laserdome! Det var hur kul och jobbigt som helst. Jag loosade dock. Inte lätt att spela med klänning och vitt förkläde i neonljuset. Käkar en Black @ White och tar en stor stark! Äntligen lite alkohol för att döva bort hjärnan.

Sen drar vi och hyr Transformers (riktigt bra faktist) och köper snask. Tittar på den och efter det blir det en härlig omgång RISK. Nu blir det ögonbindel och det slutar med att jag blir avsläppt i Hjo.. Fast det vet jag ju inte då. Men vi har en stor silo som jag lyckas navigera efter så jag är hemma på 10min. Klockan är nu 0100

Hmm.. Nåt är fel! Min bil är borta. Knepigt. Ringer och frågar om de har gjort något och mycket riktigt.  Byter om.. Märker att det prasslar i sängen. Hoppsan... Någon har visst råkat spilla musli i hela sängen och i alla örngott. Jag får trösta mig med min dator. Startar den tror ni?? Nope. Alla sladdar är urryckta och minnena borta. Suck. Efter en halvtimmas letande så är datorn igång. Nu är klockan 0230. Äntligen sovdax.

Nästa dag får jag reda på att min bil står 1,5 mil bort och jag får hämta den hur jag vill! ARGH! Polisen har ringt farsan två gånger och undrat om den är stulen.. Fixar skjuts och det löser sig snabbt. Efter att jag satt i alla tändkablarna..

Nu undrar jag bara vart mina skor tagit vägen. Ja. Jag har kollat frysen. Inte ett spår. Tips?

Horizon

lol, de verkar ha gått in för att jävlas duktigt med dig...  ;D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Hehe, verkar ha varit lagom elakt. Jag bävar faktiskt inför ett ev. giftermål. 29:e februari närmar sig..sen har jag 4 år till home safe... :-)
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

ft

Haha, fan... får nog fortsätta leva i synd. Verkar farligt!

Var med på en svensexa förra året. Slutade på akuten... Vi som var med vågade knappt åka på bröllopet av rädsla för vad bruden skulle göra om inte brudgummen fått ta bort gipset för att få på fracken. :o

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

Hahaha.

Åfan, de gick in för att jävlas. Ja det finns ju lite olika approacher. Supa brudgummen fullständigt sanslös. Förnedra. Utmana. Underhålla. Jävlas. Och så kombos av dessa...

Jag har antingen väldigt snälla vänner eller så är jag tillräckligt labil/instabil för att de inte skall våga hitta på elakhter. Men min svensexa var en kombination av Underhålla och Utmana. Jag fick göra lite pyssel och annat som gick i kompisanda (bra när man är bakis). I övrigt hittade de på sånt jag tycker är skoj, bla en tur till SAS flight academy.
Några av mina kompisar hade planer på nåt som kallades Madame X, men jag klarade mig :D

Nåväl rivvern, lite kul verkar du haft. Fast fan vad de gått in för att jeflas, jag menar BÅDE dator OCH bil, känns som de gick på där det kändes mest :D

Och ft, vad i helsefyr hittade ni på egentligen? Och hann han få bort gipset?

Ja, Svensexor ger svaret på vilka kompisar man har eller hur man bahandlar sina kompisar - lite beroende på hur man ser det ;)

snappahead