News:

No significant change

Main Menu

Allting har en ända...

Started by Snajper, March 08, 2007, 15:24:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bALoO

Är det ngn som har en epostadress till Snajper? Kanske kan skicka den till mig i ett litet PM isf?

Edit: Tack för hjälpen Ctrl =)
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Bax

Oj oj.. här händer det grejer!!

Jag instämmer i kören och bockar och bugar för Snajpers engagemang under åren.
Du är härmed invald i NosigÃ,´s hall of fame ;)

Att barnvagnstråden varit stor på sistone såger väl en del om varför forumet inte är så välbesökt som det en gång var.

Jag röstar för Göteborgsflytten. Vi vet av erfarenhet att där finns kompetens och faciliteter. I övrigt så är jag villig att betala om det skulle behövas.

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Swebeast

Det är viktigt att samtliga medlemmar får veta att det sker/har skett en flytt (vi vet ju att vissa bara är inne ett par gånger per år :p) .

Tidigare när forumet har legat nere av olika skäl har vi (jag) sällan vetat varför. En sammanställning av epost-adresser motsv. för att kunna skicka ut en förvarning hade varit kanon.

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Bax

Vet inte riktigt hur det funkar med DNS och allt men det borde vara möjligt att länka nuvaranda forums adress till nya lokationen, eller ??

I annat fall får vi väl lita på den gamla Yahoo maillistan som aldrig vill dö!

mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Andreas

Har inte alla reggat sig mha en e-postadress en gång i tiden? Den borde väl i så fål gå att använda?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

granQ

oj, inte straigt-pipes som egäller i framtiden alltså?
Kommer kännas knepigt men en nosig.se/forum vore väl faktiskt inte så tokigt när vi ändå pratar flytt.

Tackar prickskytten för nosig alltid varit ett av mina "bokmärken" att kolla av när man ser för ha lite koll på världen :)
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

RAY

A true friend got no friend.
Nosig finns alltid!

griffin

Vad händer (eller händer inte) på den här fronten undrar en nyfiken... :D
snappahead