News:

No significant change

Main Menu

Allting har en ända...

Started by Snajper, March 08, 2007, 15:24:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

bALoO

Kanske flytta grejjerna till Göteborg? Om Snajper backar databasen och skickar över den så floppar vi upp en kopia här. Gratis är gott osv. Ja, hur som så erbjuds forumet härmed plats i en av burkarna här.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Horizon

En osedvanligt bra ide tycker Hår i zonten. Alla vägar bär (hem) till Götet. :)

ctrl

TS har ju haft en lysande upptime så om ni vill ta på er det så super :D
Control
87th Stray Dogs VFW

Rivvern_

Perfekt! Röstar på detta förslaget då. Men jag skulle nog önska en uppdatering av forumet. Jag är villigt att pytsa iväg en slant för att få ett bättre. Dock så kan jag ingenting om det. Säkert någon som kan.

Horizon

Pratade med baloo om det härom dagen och vi... förlåt, _han_ driver redan ett annat forum som kör phpBB2, en vidareutveckling av OpenBB som NoSiG ligger på nu.

Ni kan kolla hur det ser ut här > http://www.yllestrumpan.se/forum/phpBB2/

phpBB2 har all funktionalitet som krävs för NoSiG utan att bli för plottrigt. Det går att skräddarsy om man vill det och det är lättmodererat/-administrerat.

Nu kanske jag ska låta pappa baloo prata lite själv också. Ville bara nämna det. :)

Mupp

Oj, jag har helt missat den här tråden, jag läser nästan aldrig nåt i den här avdelningen. Tack till Snajper iaf! Jag kan tänka mig att moderera och administrera om det behövs, jag sitter ändå alltid och surfar. Och jag bidrar gärna till eventuella driftskostnader, för jag vill inte att forumet försvinner, även om jag inte postar särskilt ofta eller ens spelar särskilt ofta (jävla ArmA känns lite som att röra om i gröten jämfört med OFP).

Rivvern_

Horizonten. Det forumet tycker jag är bra!