News:

No significant change

Main Menu

IE7 orsakar problem?

Started by Control87th, December 22, 2006, 19:49:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Control87th

Eventuellt är Internet explorer 7 orsaken till problem med svarta skärmar i samband med användande av direct X... :-/
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ctrl

Hm, här skriver jag en varning...

Jag råkade mer eller mindre av misstag installera IE7 på en av mina burkar igår. (Körde MS update).

Hur som helst, efter första timmens svärande över hur mycket sämre allt är så började jag vänja mig och nu är jag inte längre så säker på att jag ska avinstallera. ganska smidigt att kunna välja en hel mapp av genvägar och få dem laddade samtidigt... Fortsätter jag vara lika svag så har jag väl snart det satans Vista också installerat på en burk :-/
Control
87th Stray Dogs VFW


Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

Det där har Firefox kunnat sedan... ja, sedan länge. Har du aldrig testat FF, ctrl? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Control87th

Jo, jag har testat FF men det var för ca 2 år sen, minns inte vad det var, men det var något viktigt som inte fungerade :-/
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Horizon

Då är det verkligen dags igen. Jag hade två invändningar mot FF när jag testade det första gången. Ett par månader senare var de fixade. Nu finns inget alternativ längre.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ctrl

#7
Förmodligen inte vad Microsoft tänkte sig när de tog fram virtual PC.... Nu skriver jag detta i FireFox på Suse-linux i MS Virtual PC på en XP-dator :) :p :D ;)
Control
87th Stray Dogs VFW