Armed Assault finns att köpa on-line nu!

Started by KeyCat, December 01, 2006, 22:12:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

KeyCat

>> It's all about teamwork! <<

Horizon

Fan, ännu en i drickat. Får hoppa själv snart också... KC, pengar till mig också om det inte faller väl ut! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

LOL - Beslutet är helt och hållet ert eget men roligt att fler och fler ser potentialen i ArmA och personligen har jag skitkul när vi lirar - inklusive buggar och allt :)

Som kan läsas ovan så är det inte felfritt och värst är väl de CTD'er som förekommer då och då i MP. Problemet är värre för vissa än för andra! Är dock säker på att vad det än är så kommer BIS att fixa det så småningom. Vi är ju bara på version 1.02 än så länge.

Uppmanar dock alla som har/får problem oavsett storlek att rapportera dem till arma@idea-games.com. En kort beskrivning av problemet tillsammans med aktuell hårdvara + eventuellt de crashfiler som ArmA skapar i C:\Documents and Settings\Control\Lokala inställningar\Application Data\ArmA\*.rpt

Gott Nytt År på er och förhoppningvis kommer vi att ha mycket skoj med ArmA under 2007!


/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Swebeast

En bugg kanske. I ett av de första single missions när man ska in i en by och rensa (:D) kliver jag upp på en byggnadsställning för att gå vidare upp på ett tak.

Väl uppe kommer jag inte ner igen! Jag kan inte hoppa upp på ställningen igen då det är en ganska hög kant runt hela taket!

Förslag?

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Slammer87th

Lirade demo med några av gubbarna i helgen - trevligt, trevligt :D  När sedan köpmanin drog igång kunde inte jag heller mostå utan köpte, laddade ner, reggade, patchade och voila det fungerade!

Så långt allt väl, sen började problemen! Jag åkte tillbaks till Växjö installerade men kunde inte regga vilket jag särskilt hade kollat skulle vara ok att göra! Jag har nu mailat fram och tillbaks femtioelva ggr med support@softwrap där de med samma glädje varje gång meddelar att nu har ditt konto uppgraderats så att du skall kunna aktivera! Med en dåres envishet upprepar de att det är bara att aktivera med License holder name och purchase reference men det enda svar jag får varje gång är - Activation Code not recognized. Please check that you have entered the details correctly. Och jag är f.n i mig säker på att det är corrrect details!

Hade gärna lirat ikväll om softwrap fått tummarna ur och fixat till aktiveringen för mig! Det är så att jag längtar efter en starforceskyddad skiva istället! :-(

/slammer

Rivvern_

#13
Synd Slammer.. Hoppas det löser sig snabbt! Ska ju inte behöva vara så..

EDIT: Funderar på om det finns någon fil eller nåt som man kan kopiera om man formaterar om datorn så man slipper aktiviera en gång till? Om man tex behöver installera utan internet?

Salsam

det är inte samma problem som några av oss hade när vi installerade?
Att man får välja re-install istället för install, trotts att det är första gången man installerar
så fick jag göra iaf och då funkade det.
Värt att prova

Control87th

Precis, vi alla fick väl välja "reactivate/reinstall"  Hoppas verkligen du får till det...
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW