Force on Force: Nu är det dags!!!

Started by zebra, September 21, 2006, 22:41:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lupson

Eftersom du frågar så svarar jag:

Jag är osäker, alltså kan jag inte lämna något bestämt besked. Farsgubben fyller 60 den helgen och flickvännen precis i dagarna före, så jag tror inte min tid kommer vara speciellt tillgänglig just då.

Sen hade jag tyckt det varit klart mer intressant om vi kört i en gemensam lokal med allt vad det innebär.

Personligen tror jag många som inte svarat inte gjort detta just pga att man inte riktigt vet om man kan ännu.

Jag är dock inte omöjlig på att vara med ett par uppdrag, men kan inte lova någonting alls.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Maverix

Bra Lupson, all respons är välkommen så vi vet status på de som har anmällt sig. Det räcker att nämna att man återkommer när man kollat kalendern.

Ge oss lite feedback om  vilka eller vilken dag/timmar ni kan undvara. ;)


Maverix out

Bax

Sorry har fortfarande ingen bärbar dator så jag har inte följt med på ett tag.
Jag vill naturligtvis vara med :-)
Som det ser ut nu så är jag tillgänglig under Lör. och Sön med undantag för familjesysslor.
Det här låter kul !
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Control87th

Tja om det nu är ok att komma med annat än klockrena ja/nej ;)

Jag är en "förmodligen" deltagare. Som tidigare sagts, detta blir skoj, men det har för mig inte samma satus som ett LAN... mao. Jag är på om inget med högre prio dyker upp den helgen... Bättre besked än så här kan ni inte räkna med från mig föräns ca 14 dar innan.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



zebra

Härligt,,, nu tog det lite fart. :)

Tack för feed back gubbar.  Det är självklart att det kan vara svårt att veta men det
som är svårt för oss som planerar är om det är 10 pers som säger "kanske" och sedan på fredag kväll står vi där 3 pers. Känns inte heller schysst mot italienarna.  Kan man vara med "deltid" så är det bättre än inget. Men gärna lite struktur så att man vet NÄR folk ämnar vara med.  Det finns en röd tråd i kampanjen så det kommer inte att bli frågan om att köra "arcade" på egen hand.  Hoppas ingen misstycker.

Håller med dig Control, att ett "riktigt" LAN är trevligare med tanke på det sociala, men det är synd att du som är så "hard core" i Falcon inte ser möjligheterna med ett sånt
här event. Jag tror stenhårt på att detta kan leda intressanta events både på nätet och genom LAN i framtiden. Och en klippa som du är mycket eftertraktad (inget ont om alla övriga simmers ;) ) eftersom jag tror att italienarna inte är några nybörjare.  Det vore synd om vi fick stor-spö. :-X

Hur som helst,,,  nu vet vi att det är lite mer fart och att vi förhoppnigsvis blir mer än 6 pers, men hoppas givetvis på fler.

Ska diskutera med BjörnE och Maverix om vår strategi och sedan återkomma på tråden med övergripande stategi-info.

Håll er "närheten". :p

z.

Lupson

Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

loke

Jag är intresserad men kan inte lämna besked riktigt ännu. Dock så är jag ju i en tidszon som är 6 timmer före er, och frågan är om det påverkar. Jag kommer hur som helst att vara mer tillgänglig att flyga mycket tidig morgon svensk tid. Frågan är hur många andra som är uppe den tiden.

Maverix

Perfekt looke, du är given för att "vakta" "BARCPÃ,´a" medan vi andra vilar upp oss:D :D :)