Force on Force: Nu är det dags!!!

Started by zebra, September 21, 2006, 22:41:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Control87th

Snabbare besked än väntat... åt fel håll. Jobbet skickar mig till Cypern :)  ons-midnatt på lördagen. Jag kan nog haka på från söndag morgon.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



zebra

Inga problems Control,
Du är välkommen på söndagen...

z.

Bax

Har det bestämts några regler hur AI får användas?

Är ledig den helgen men har lite familjeåtaganden. Kommer hem sent på Fredag men planerar vara tillgänglig från 21:30.
Vilken uppdatering är det som gäller - räcker det att gå via update i programmet?
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Maverix

AI Attack helikoptrar är det som för närvarande är tilllåtet. Mitt önskemål är att sätta upp AI BARCAPÃ,´s under den tiden vi själva inte  flyger, ska höra med Sandro och italienarna.

Det räcker med update programmet

Maverix:)

loke

QuoteOriginally posted by Maverix


            Perfekt looke, du är given för att "vakta" "BARCPÃ,´a" medan vi andra vilar upp oss:D :D :)  

OK, tack så mycket :-)  Jag skall kontrollera med frugan och se hur det ser ut, men jag kan säga att om jag är med så har jag tid på förmiddagen Singapore-tid, vilket borde innebära fram till 6 på morgonen er tid (eller några timmar till). Sedan kan det finnas tid senare för mig, men det får vi se.

Det skulle alltså innebära att jag skulle få flyga en del uppdrag själv, när förmodligen de flesta av italiernarna sover.

zebra

Hej där,,,

Ni som sagt att ni kan delta på något sätt men inte angivit
mail adress.  Är ni snälla och gör det så att jag kan skicka över
en excel-fil där ni får fylla i vilka tider ni "räknar med" att delta.

Ctrl
Bax
Loke
Lupson
Och ev. fler som inte sagt något.

Tack på förhand

z.

Lupson

#22
lupson snabel-a spray.se
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

zebra